jetta 1.8 cl ruiskun laitto

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

-hannu-
-
Viestit: 46
Liittynyt: 8.11.2005 22:19

jetta 1.8 cl ruiskun laitto

ViestiKirjoittaja -hannu- » 9.11.2005 15:56

passaako 1.8 cl kaasari koneeseen 8 ventiilisen gti:iin ruisku? Ja miten muuten tuommosesta 1.8 cl koneesta saa lisää voimaa irti?. Ja jois jollaki on myynissä ruisku nii oisin kiinostunu, mutta ei mitään 1 piste ruiskua

enntä sitte jos vaihtaa 16v gti koneen nii passaako siihen tuon 1.8 cl:llän kytkin ja laatikko? Ja auto on jetta mk2 1.8 cl.
Viimeksi muokannut -hannu-, 9.11.2005 16:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 9.11.2005 16:22

Nyt siis puhutaan Golf2/Jetta2 autoista?

Tarvit 8v gti:n imusarjan, kaasuläpän, koko imuputkiston, määräjakajan, ilmamäärämittarin suodatinkoteloineen, bensapumpun, kokonaan uudet bensalinjat tankilta konehuoneeseen, ja muutakin. Sähköt vois periaatteessa tehdä itsekin, mutta eipä se gti:n johtosarjakaan haittais.

1.8cl:ien koneet on yleensä GU-moottoreita ja niissähän on pienemmät venttiilit kuin gti-moottoreissa, joten tehoja ei varmaan tule ihan yhtä paljoa. GU-moottoriin joutuis myös poraamaan suuttimille kolot http://fishtrap.no-ip.com/vwpics/golf2_ ... oralla.jpg mutta kyllä sekin on nähty ja toimikin. Toki helpompaa ois sit vaihtaa kansikin saman tien. Tai kerralla koko auto.

Virittämisestä sen verran, että jos ei ole tosissaan harrastusintoa niin eipä ole kannattavaa. Mielummin myy auton pois, säästää viritykseenkin menevät rahat ja ostaa sit kerralla oikeesti tehokkaamman auton. Esim 16v Golfejahan saa nykyään pikkurahalla.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa