kw-alusta jumissa...

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

ABE
-
Viestit: 135
Liittynyt: 20.1.2005 22:20

kw-alusta jumissa...

ViestiKirjoittaja ABE » 8.11.2005 20:41

Eli korkeussäätö ihan jumissa, ne ns. lautaset ei liiku mihinkään! Onkohan kellään antaa apuja miten saa parhaiten liikkeelle, lähestulkoon kaikki maalliset konstit on kyl taidettu jo kokeilla! Pitääkö suosiolla ajaa noi lautaset poikki ja tilata uudet...

KariS
-
Viestit: 740
Liittynyt: 16.12.2004 21:27

ViestiKirjoittaja KariS » 8.11.2005 21:18

En tiedä tuosta kiristyssysteemistä mutta jos on edes vähän samaa kun FKn sarjassa olevat lautaset niin sen työkalun päähän noin metrin jatko ja kampeemista.. joku CRC tai vastaava vois kans auttaa kun antaa sen vaikuttaa. Mutta ei kai niitä hajottaan kannata alkaa.

Västi
-
Viestit: 759
Liittynyt: 31.8.2003 14:56

ViestiKirjoittaja Västi » 8.11.2005 21:47

Edelleen KW on ylivertainen lähinnä hintansa osalta.
Laita sinne uuden mutterin ja tolpan väliin kuparitahnaa, niin ei hirtä.

ABE
-
Viestit: 135
Liittynyt: 20.1.2005 22:20

ViestiKirjoittaja ABE » 8.11.2005 22:17

crc:t ja vastaavat on kyl jo koitettu ja taitaa olla toi mutteri entinen... En kyl jaksa ymmärtää miten iskenyt noin piukkaan. Mulla tää on jo neljäs perättäinen kw eikä kyl edellisis autois ole näin käyny! Mut siinä Västi on kyl oikeest et ei ole hinnal pilattu noi uudet... Täytyy sit vaan koittaa sillä kuparitahnal jos jeesais, kiitti tosta ei olis kyl tullu mieleen.

smurffibussi
-
Viestit: 66
Liittynyt: 25.8.2003 13:04

ViestiKirjoittaja smurffibussi » 9.11.2005 9:14

et kerro, joten varmistetaan että olet löysännyt sen pienen kuusiokolomutterin. koko iskari irti ja penkkiin ja pientä nykytystä sillä avaimella ja vasaralla edestakaisin runsaasti irrotusainetta ja välillä paineella puhtaaksi. tunnissa pitäis olla auki ja itsellä hiki.

noi uudet inoxitkin tuppaa hapettumaan kiinni, varsinkin takaoikea. itse laitoin lithiumrasvaa nyt viimeksi ja vielä jeesusteipilla suojailin jengoja roiskeilta niin hyvin on aukeillut. noita ei missään nimessä pidä alkaa väkisin vetämään auki vaan edestakas ja voitelua. muuten menee täysjumiin. BTDT.

ABE
-
Viestit: 135
Liittynyt: 20.1.2005 22:20

ViestiKirjoittaja ABE » 9.11.2005 13:28

Noi on sellaset vanhemman malliset, ei ole sitä kuusiokolomutterii... eikä tunnissa tapahtunu muutaku tuli se hiki!

Vesku
ffp jäsen
Viestit: 7374
Liittynyt: 16.7.2003 23:55

ViestiKirjoittaja Vesku » 9.11.2005 14:22

noi uudet inoxitkin tuppaa hapettumaan kiinni, varsinkin takaoikea


Mites noi tolpat tietää et mikä on takaoikee? ;-)

Juu, mullakin on noi inox:t ja täytyy kyl sanoa kun n. 4kk jälkeen koitin säätää hieman et piukassa oli ja hiki tuli et sai 0,5cm alas autoo, aiemmin ollut konit ja weitec:n paketit ja niissä ei ollut tollasii ongelmia.

Ainii, mulla pahin oli etuvasen!?! olikohan se tullut väärään paikkaan??
Viimeksi muokannut Vesku, 9.11.2005 19:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

miika80
-
Viestit: 348
Liittynyt: 6.9.2004 22:22

ViestiKirjoittaja miika80 » 9.11.2005 18:15

Joo, ja sit jotkut kehtaa haukkua ns. halpoja korkeus säädettäviä, ku taitaa noi KW:t olla aika lyömättömiä..... Ainaki hinnassa!

ABE
-
Viestit: 135
Liittynyt: 20.1.2005 22:20

ViestiKirjoittaja ABE » 9.11.2005 23:06

Niinko tos aiemmin kirjotin, ni mulla nyt neljännet eikä ennen ole ollut ongelmia, enkä kyl tämän perusteella aio merkkiä vaihtaa!! Mut sitä sit taas en tiedä kauan ne on alla ollut kun eivät ole mun asentamat. Vesku, sen tietää siitä et se on takana oikealla.

smurffibussi
-
Viestit: 66
Liittynyt: 25.8.2003 13:04

ViestiKirjoittaja smurffibussi » 10.11.2005 8:11

ekan kerran jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia säätää korkeutta kun on putsannut kierteet paineella ja hammasharjalla ja käyttänyt reilusti wd40/vastaavaa. jos nostaa niin ensin vähän alas ja putsaa myös ylemmät jengat. toi säädettävyys paikallaan oli syy miksi noi v3:set hankin ja olen ollut tyytyväinen. vastaavaan hintaan en muilta valmistajilta samaa löytänyt. tosin tarvii siinä tunkilla nostaa että saa jäykkyydet ja takapään palautuksen säädettyä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa