kw-alusta jumissa...
Valvoja: ffp jäsenet
kw-alusta jumissa...
Eli korkeussäätö ihan jumissa, ne ns. lautaset ei liiku mihinkään! Onkohan kellään antaa apuja miten saa parhaiten liikkeelle, lähestulkoon kaikki maalliset konstit on kyl taidettu jo kokeilla! Pitääkö suosiolla ajaa noi lautaset poikki ja tilata uudet...
crc:t ja vastaavat on kyl jo koitettu ja taitaa olla toi mutteri entinen... En kyl jaksa ymmärtää miten iskenyt noin piukkaan. Mulla tää on jo neljäs perättäinen kw eikä kyl edellisis autois ole näin käyny! Mut siinä Västi on kyl oikeest et ei ole hinnal pilattu noi uudet... Täytyy sit vaan koittaa sillä kuparitahnal jos jeesais, kiitti tosta ei olis kyl tullu mieleen.
-
- -
- Viestit: 66
- Liittynyt: 25.8.2003 13:04
et kerro, joten varmistetaan että olet löysännyt sen pienen kuusiokolomutterin. koko iskari irti ja penkkiin ja pientä nykytystä sillä avaimella ja vasaralla edestakaisin runsaasti irrotusainetta ja välillä paineella puhtaaksi. tunnissa pitäis olla auki ja itsellä hiki.
noi uudet inoxitkin tuppaa hapettumaan kiinni, varsinkin takaoikea. itse laitoin lithiumrasvaa nyt viimeksi ja vielä jeesusteipilla suojailin jengoja roiskeilta niin hyvin on aukeillut. noita ei missään nimessä pidä alkaa väkisin vetämään auki vaan edestakas ja voitelua. muuten menee täysjumiin. BTDT.
noi uudet inoxitkin tuppaa hapettumaan kiinni, varsinkin takaoikea. itse laitoin lithiumrasvaa nyt viimeksi ja vielä jeesusteipilla suojailin jengoja roiskeilta niin hyvin on aukeillut. noita ei missään nimessä pidä alkaa väkisin vetämään auki vaan edestakas ja voitelua. muuten menee täysjumiin. BTDT.
noi uudet inoxitkin tuppaa hapettumaan kiinni, varsinkin takaoikea
Mites noi tolpat tietää et mikä on takaoikee? ;-)
Juu, mullakin on noi inox:t ja täytyy kyl sanoa kun n. 4kk jälkeen koitin säätää hieman et piukassa oli ja hiki tuli et sai 0,5cm alas autoo, aiemmin ollut konit ja weitec:n paketit ja niissä ei ollut tollasii ongelmia.
Ainii, mulla pahin oli etuvasen!?! olikohan se tullut väärään paikkaan??
Viimeksi muokannut Vesku, 9.11.2005 19:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 66
- Liittynyt: 25.8.2003 13:04
ekan kerran jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia säätää korkeutta kun on putsannut kierteet paineella ja hammasharjalla ja käyttänyt reilusti wd40/vastaavaa. jos nostaa niin ensin vähän alas ja putsaa myös ylemmät jengat. toi säädettävyys paikallaan oli syy miksi noi v3:set hankin ja olen ollut tyytyväinen. vastaavaan hintaan en muilta valmistajilta samaa löytänyt. tosin tarvii siinä tunkilla nostaa että saa jäykkyydet ja takapään palautuksen säädettyä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa