Golf III "Syncrottaminen"

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Turbojussi
-
Viestit: 9
Liittynyt: 31.10.2005 14:53

Golf III "Syncrottaminen"

ViestiKirjoittaja Turbojussi » 8.11.2005 13:12

Pitääpä kysyä teiltä viisaammilta, onko Syncro Golfin alustan osat sovitettavissa etuvetogolfin alle, vai onko korissa itsessään eroja?

Entä farkun ja "tavallisen" Golfin alustan osien yhteensopivuudet?

Miten on Audin vastaavien kanssa, sopiiko mitkään osat keskenään, tai onko kukaan muuttanut VW:tä 4wd:ksi Quattron osilla?
Sit kun vielä tietäis, miten sais AAZ koneen istumaan 4wd laatikkoon, jos varaosa-auto ei satu olemaan kyseisen tyyppisellä koneella.
Löytyykö netistä mistään tietoja tuollaisista swapeista?

AnLe
-
Viestit: 638
Liittynyt: 28.7.2003 0:48

ViestiKirjoittaja AnLe » 8.11.2005 13:34

taitaa evukkaammin päästä ku ostat valmiin nelikon ja diiselöit sen.

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 8.11.2005 13:51

Korissa on eroja kovastikin. Koko keskitunneli auton läpi taitaa olla eri, samaten takakontin pohja on syncrossa selvästi korkeammalla.

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

ViestiKirjoittaja kozel » 8.11.2005 13:54

Ainakaan tuossa G3 -96 1.8 90hp Variantista purettu syncro tekniikka
mene G3 -98 75hp varianttiin. Takalattia, varapyöräkotelo,tankki ja pakoputkisto oli ainakin erillaisia. Kori näytti keulasta puoleen väliin aika pitkälti samanlaiselta. Tuo putkisto on aika erillainen koska syncrossa menee kardaani tuon pakoputken kanssa siinä keskitunnelissa ja kun tunneli o saman kokonen ku etuvetosessa niin se tila o aika tarkalla siellä.

Niin ja tuota putkistoo on vähän hankala verrata muutenkin ku 90hp:ssa se o paksumpi yms.. joten varmaan erillaiset pöntötkin...

Turbojussi
-
Viestit: 9
Liittynyt: 31.10.2005 14:53

ViestiKirjoittaja Turbojussi » 8.11.2005 15:44

Kiitoksia tiedoista!

Jaa-a, taitaa olla sitten niin, että pitää löytää jostakin valmis Syncro. Kyllähän nuo peltihomatkin onnistunee, mutta eipä taida kannattaa. Voi olla tosiaan "hiukan" helpompi ostaa kokonainen auto. Tuppaavat vaan olemaan budjetin ulkopuolella, jos hyvää meinaa.
Omassa kun on kori tosi hyvä ja moottoriremppakin just tehty kaikkine turbon isonnuksineen, niin ajattelin, et ois hyvä kone moiseen, mutta ei sit ehkä kumminkaan.
Sitäpaitsi jos ostaa hyvän ja kalliin, niin hennooko semmoista enää ruveta diisselöimään? No toisaalta olishan se bensanakin ihan kiva. Menovesi vaan maistuu aikalailla...


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa