Alustasarjaa vr6:seen..
Valvoja: ffp jäsenet
Alustasarjaa vr6:seen..
Kertokaapa minkälainen alustasarja mulla kannattas tähän mun ilmastoituun vr6:seen laittaa. Merkki/malli.. Mietin tossa jo Weitecin jousia taikka sarjaa, mutta ne eivät käy ilmastoituihin vr6:siin..:( ilmeisesti liikaa painoa.
Tavoitteenahan olisi saada mahdollisimman näyttävä peli. Eli millanen madallus oli silleen sopiva näille mun 16" borbeteille 50 rengasprofiililla? Jos laittaa tasasesti -40mm ni jääkö keula kenties korkeammalle kuin perä.. Kannattaako siis laittaa tolleen että -30mm takaa ja vaikka -40mm edestä?
kiitti!
Tavoitteenahan olisi saada mahdollisimman näyttävä peli. Eli millanen madallus oli silleen sopiva näille mun 16" borbeteille 50 rengasprofiililla? Jos laittaa tasasesti -40mm ni jääkö keula kenties korkeammalle kuin perä.. Kannattaako siis laittaa tolleen että -30mm takaa ja vaikka -40mm edestä?
kiitti!
Mulla on Eibach/Koni Sport, -40 sekä edessä että takana. Nenä menee hieman korkeemmalla mut en sitä nyt niin pahana osaa pitää. Keula on kuitenkin paljonkin konttia painavampi. Takana isommissa tösissä fillarit raapii hienokseltaan kaariin mut siitäkin selviis lekalla ;) jos on tarvis...
Toi satsi on normaaliajossa ja epätasaisuuksissakin mukavan jämäkkä mut ei kuitenkaan mikään "hammaspaikkojen pudottaja..."
Ja mitä sinne pistätkin niin olix se sillee että konttorilla et sit me sanomaan että ois enempää kun -50 madallettu, sehän ei kai ollu sallittua?... Muistinkohan nyt oikein, paremmin asian muistavat oikoo...
Toi satsi on normaaliajossa ja epätasaisuuksissakin mukavan jämäkkä mut ei kuitenkaan mikään "hammaspaikkojen pudottaja..."
Ja mitä sinne pistätkin niin olix se sillee että konttorilla et sit me sanomaan että ois enempää kun -50 madallettu, sehän ei kai ollu sallittua?... Muistinkohan nyt oikein, paremmin asian muistavat oikoo...
Mut muistakaa, ettei niillä oo siellä konttorilla mitään mihin ne vertaa teidän autojen madallusmäärää, joten kun ei kauheesti mainosta et on madallettu esim. se 60mm, ni menee kyllä mitä luultavimmin läpi (jos maavaraa on se tarvittava 8cm).
Mullekin sanoivat ku kysyin et mistä he tietää millon on madallettu yli 51mm, ettei heillä oo mitää listaa missä on jokaisen auton orkkisalustan mitat lokarista vanteenkeskiöön, joten eivät osaa sanoa milloin on madallettu yli sallitun.
Kunhan auton saa jarrutesterille, ni kaikki hyvin, ainakin täällä Somerolla. ;)
Mullekin sanoivat ku kysyin et mistä he tietää millon on madallettu yli 51mm, ettei heillä oo mitää listaa missä on jokaisen auton orkkisalustan mitat lokarista vanteenkeskiöön, joten eivät osaa sanoa milloin on madallettu yli sallitun.
Kunhan auton saa jarrutesterille, ni kaikki hyvin, ainakin täällä Somerolla. ;)
Suosittelen korkeus- ja jäykkyyssäädettävää KW Variante 2 sarjaa, koska köyhän ei kannata ostaa halpaa. http://fishtrap.no-ip.com/golf3/index.php?id=10
mulla oli autossa saksasta tullessaan g&m:n alusta satsi, hyvin pelannut pari vuotta ja muutenkin ihan ok kaikenlaisessa ajossa. en sitä kuitenkaan nyt lähtenyt mainostamaan vaan sitä että omassa autossani lokarista vanteen keskiöön mitattuna madallusta löytyy alkuperäiseen III koriseen verrattuna edestä 90mm ja takanta n. 60mm! ihan kakistelematta katsastusmies sen samalla muutoskatsasti kun auton katsastin suomeen. en tosin siinnä vaiheessa tiennyt itsekkään paljon autoa oli tontitettu, joten yllätys oli jonkinmoinen kun sen sitten mittasin! riippuu kyllä varmasti paikasta ja katsastus miehestä meneekö oikein tontissa oleva auto leimalle, koska eräälle tutulleni kävi niin että saksata tullut mersu oli "liian" matala, katsastus mies sanoi että valokuvio piirtyy liian lähelle auton keulaa ja ei leimaa ennen kuin auto nousee kulkemaan hiukan ylempänä.no niin ,meni hieman tarinoinniksi, mutta jos haluat todella hyvän alustan niin ostat sen kw:n tai jos rahat ei piisaa niin jonkun halpiksen, kyllä niistäkin suht laadukkaita löytyy. mutta pelkkiä jousia en pelkästään vaihtaisi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”