Takaäänenvaimentimesta villat pois Jetta mk2 ?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Corpse78

Takaäänenvaimentimesta villat pois Jetta mk2 ?

ViestiKirjoittaja Corpse78 » 22.9.2005 10:31

elikkäs paheneeko äänet pahasti jos otan villat pois takavaimentimesta ? Syy tähän poistoon koska se pönttö on aika pahasti tukossa eikä oo varaa ostaa uutta vaimentinta, Sori tökerö otsikko....

Warmaster
-

ViestiKirjoittaja Warmaster » 22.9.2005 10:50

kokeile. ei ne minulla ainakaan lisääntyneet golffissa kun se työnti villat pois. Ääni vaan muuttui hieman kumisevaksi.
Ei se kyllä kauaa ollut koska siihen vaihtui simonssin koko putkisto aika nopsaan.

ouzo
-

ViestiKirjoittaja ouzo » 23.9.2005 20:15

Luulin aikoinaan, että olin ajanut jonkun pitkätukan tai vastaavan yli, kun vetokoukussa roikkui karvoja. Syylliseksi paljastui walker-merkkinen kickass texas ranger certified äänenvaimennin, joka oli päästänyt villat pihalle.
Juuri sellaista "kuminaa" pönttö alkoi pitämään tietyllä kierrosalueella, joka sattui olemaan se talviajan mittarinopeus yhdeksänkymppiä vitosella. Tyhjäkäynnillä muuten vaan rämisi.

Tuon ikäiseen autoon kannattaa kysellä takavaimenninta jo merkkiliikkeestä. Vuosi sitten hankin "long life"-putken Laakkosesta Golffiin muistaakseni 45 euron hintaan. Ei sisällä villoja, mutta on puolestaan pari kiloa painavampi.

SS
-

ViestiKirjoittaja SS » 23.9.2005 21:13

Kannatan myös VW:n varaosatiskillä käyntiä, hinta oli juurikin tuon 45 euroa.

Mulla lähti myös Walkerista villat liikkeelle, mutta ne tukkivat putken ja tehot katosivat. Vähän aikaa sai etsiskellä vikaa...

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”