a4 1.8t nykäsee kiihdyksessä.
Valvoja: ffp jäsenet
a4 1.8t nykäsee kiihdyksessä.
eli olen huomannut semmosen häikän et kun kiihdyttää oiken napakasti niin auto rupeaa vetämään 3500 kohdalla tosi rivakasti ja jossain n.4200 kohdalla tuntuis nykäsevän hiukkasen.. auto on a4 vm95 1.8t lastutettu"porintehotuote" mistä toi pieni nykäsy vois johtua n. 4200 kohdalla? -helmut-
-
- -
joo ilmamassa mittari on melko uusi, vika koodeissa ei mitään erikoista.
niin kait tuo on ensimmäisiä kone tyyppejä mitä on valmistettu. pitää rueta etsimään ahtovuotoja yms.. onko muuten noissa 1.8t koneissa turboissa eroja kun mulla oli tovi sitten leoni ja 4golffi kyseisellä koneella ja jokaisessa erillaiset väännot.. golffi väänti alhaalta tosi hyvin ja leoni taas koko kierros alueen ihan tasasesti mutta tosi hyvin.. ainut on tää audi jossa on suuri teho piikki 3500 kohdalla..??
niin kait tuo on ensimmäisiä kone tyyppejä mitä on valmistettu. pitää rueta etsimään ahtovuotoja yms.. onko muuten noissa 1.8t koneissa turboissa eroja kun mulla oli tovi sitten leoni ja 4golffi kyseisellä koneella ja jokaisessa erillaiset väännot.. golffi väänti alhaalta tosi hyvin ja leoni taas koko kierros alueen ihan tasasesti mutta tosi hyvin.. ainut on tää audi jossa on suuri teho piikki 3500 kohdalla..??
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”