on tarkoitus laittaa 1.8 20vT kone rallyeen. joutuuko vaihtaamaan sähkö osia esim. mittaristoa tms.?
tarkoituksena olis laittaa joko AGU tai AEB kone. mitä ero noissa koneissa on?
rallyen vakio cooleri varmaan ajaa asiansa..
miten moottorin kannakkeet käy?
jostakin kuulin että turbo tulee just samalle kohdalle kuin takakiinnitys..
PS.rallyen kone myynnissä..
kone rallyeen
Valvoja: ffp jäsenet
Käypä kattomassa www.pajalle.com ja sieltä se 20vt corrado. Esim. AEB menee niillä opeilla rallyeen yhtä lailla kuin corroonkin. Itse jos vielä tuollaisen swapin tekisin, unohtaisin sen 20v:n motronicin ja laittaisin jonkun ohjelmoitavan. Pääsee johdotuksissa PAALJON helpommalla. Ja ajoneston kanssa ei tarvi pelleillä.
Vaihteisto ja kytkin sopii suoraan rallyestä kuten koneenkorvatkin ainakin AEB:n ja muistaakseni AGUunkin. AEB:ssä tavallaan "vanhan" mallin lohko, johon sopii suoraan esim. rallyen vesipumppu, laturinjalka, tehostimen pumppu, apulaitteet ym. AGUssa taas "uudempi" lohko, jossa mm. vesipumppu pyörii jakohihnalla jakopäässä. Tällöin joutuu käyttämään moottorin omia apulaitteita.
Niin ja ahtimen kanssa ainakin AEB:n joutuu tekemään temppuja. AGUn pakosarja/ahdin saattaa sopia takimmaisen koneenkannakkeen kanssa paikalleen. Juice korjatkoon enempi tietävänä...
Vaihteisto ja kytkin sopii suoraan rallyestä kuten koneenkorvatkin ainakin AEB:n ja muistaakseni AGUunkin. AEB:ssä tavallaan "vanhan" mallin lohko, johon sopii suoraan esim. rallyen vesipumppu, laturinjalka, tehostimen pumppu, apulaitteet ym. AGUssa taas "uudempi" lohko, jossa mm. vesipumppu pyörii jakohihnalla jakopäässä. Tällöin joutuu käyttämään moottorin omia apulaitteita.
Niin ja ahtimen kanssa ainakin AEB:n joutuu tekemään temppuja. AGUn pakosarja/ahdin saattaa sopia takimmaisen koneenkannakkeen kanssa paikalleen. Juice korjatkoon enempi tietävänä...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 21 vierailijaa