VW/Audi 5syl / 4syl lohkon erot

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

dmn

VW/Audi 5syl / 4syl lohkon erot

ViestiKirjoittaja dmn » 29.8.2005 9:16

Ilmeisesti kaikissa 5syl koneissa on erilainen kiinnitys kytkinkoppaan kuin 4syl lohkoissa.. Onko noissa 5syl lohkoissa eroavaisuuksia vielä eri moottorimallien kesken.. Lähinnä kiinnostaisi 2.0l diesel vs. 2.2/2.3 bensa.

Starttihan näissä on koneen kyljessä, eikä tule laatikon päälle?

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 29.8.2005 10:19

5-s kone ei sovi nelosen laatikkoon.
Viime syksynä tehtiin kaverin Passattiin `82 2,1bensa => `90 2,4 diesel swappi. Kaikki kiinnikkeet sopi suoraan bensakoneesta, ei tarvinut muutella mitään. Kaikki tarvittavat pultin reiät oli molemmissa lohkoissa. Periaatteessa hyvin pitkälle samoja lohkoja ovat päälle päin.

dmn

ViestiKirjoittaja dmn » 29.8.2005 11:18

Jeps.. Mutta siis viissylisteristen kesken ei ole sitten eroa?

Lähinnä kiinnoistaisi tuo vanha 5 pyttyinen "1.6:sta jatkettu" 2.0 pyörrekammiodiesel turbotettuna laittaa T3 Transporteriin adapterin kanssa.
Kaiketi se startti näissä on koneen kyljessä.. Laatikon puolelle nimittäin tässä tapauksessa tekee tiukkaa.

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 29.8.2005 13:27

Mootorin kyljessä pakosarjan alla on startti.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa