Ilmeisesti kaikissa 5syl koneissa on erilainen kiinnitys kytkinkoppaan kuin 4syl lohkoissa.. Onko noissa 5syl lohkoissa eroavaisuuksia vielä eri moottorimallien kesken.. Lähinnä kiinnostaisi 2.0l diesel vs. 2.2/2.3 bensa.
Starttihan näissä on koneen kyljessä, eikä tule laatikon päälle?
VW/Audi 5syl / 4syl lohkon erot
Valvoja: ffp jäsenet
5-s kone ei sovi nelosen laatikkoon.
Viime syksynä tehtiin kaverin Passattiin `82 2,1bensa => `90 2,4 diesel swappi. Kaikki kiinnikkeet sopi suoraan bensakoneesta, ei tarvinut muutella mitään. Kaikki tarvittavat pultin reiät oli molemmissa lohkoissa. Periaatteessa hyvin pitkälle samoja lohkoja ovat päälle päin.
Viime syksynä tehtiin kaverin Passattiin `82 2,1bensa => `90 2,4 diesel swappi. Kaikki kiinnikkeet sopi suoraan bensakoneesta, ei tarvinut muutella mitään. Kaikki tarvittavat pultin reiät oli molemmissa lohkoissa. Periaatteessa hyvin pitkälle samoja lohkoja ovat päälle päin.
Jeps.. Mutta siis viissylisteristen kesken ei ole sitten eroa?
Lähinnä kiinnoistaisi tuo vanha 5 pyttyinen "1.6:sta jatkettu" 2.0 pyörrekammiodiesel turbotettuna laittaa T3 Transporteriin adapterin kanssa.
Kaiketi se startti näissä on koneen kyljessä.. Laatikon puolelle nimittäin tässä tapauksessa tekee tiukkaa.
Lähinnä kiinnoistaisi tuo vanha 5 pyttyinen "1.6:sta jatkettu" 2.0 pyörrekammiodiesel turbotettuna laittaa T3 Transporteriin adapterin kanssa.
Kaiketi se startti näissä on koneen kyljessä.. Laatikon puolelle nimittäin tässä tapauksessa tekee tiukkaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa