VW golf II 1.8 etuveto --> 1.8 tic 4wd

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

JuHo^
-
Viestit: 13
Liittynyt: 16.8.2005 22:48

VW golf II 1.8 etuveto --> 1.8 tic 4wd

ViestiKirjoittaja JuHo^ » 16.8.2005 22:58

eli on pidemmän aikaa himottanut tollanen rakennettu volkkari....

onko mahdollista et turbottais ton 1.8 ruisku golffin.. kuinka vaikeet saada lupia sillee pakokaasu ahtimelle kun on olemassa G60

sitten siihen vielä päälle neliveto tekniikka... saako millään lupia suomen oloissa.. ku eikös ole olemassa golffista joku nelivetoinen 208hv G60 ralli versio jota saa siviilikäyttönkin?

ja mistäs tollasen neliveto tekniikan sais tuohon autoon ja alustan muutokset nelivetoa varten?

näin ohimennen sopiiko joku 6 lovinen loota II golffiin suoraan?

kaikki tieto tervetullutta!

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 17.8.2005 0:41

Käytä hakua! Käytä vielä kerran hakua!

Molempiin kysymyksiin on vastauksia ja paljon. Kerran kuukaudessa samat jutut.

Kaikessa yksinkertaisuudessa: Et tarvitse mitään lupia turbolle, kunhan tehot ei nouse liikaa. Eikä auto saa olla vähäpäästönen.

Nelivedosta. Osta mk2 syncro ja rakenna siitä, muuten erittäin vaikea saada lailliseksi.

EDIT: Lisäystä, kun ei tajunnut vastata tohon kuuslovisuuteen. Syncrona et periaatteessa järkevästi saa 6 lovista laatikkoa. Viripajoilta kyllä löytyy "addoneita" mutta maksavat homona.
Tietty jos laitat sinne vaikka haldexin(mk4 golfin, seatin yms.) voimansiirron voit käyttää 02M laatikkoa. Siinä taas on hirveä homma. Kiinnikkeet puuttuu, perä ei käy yms. yms.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 94 vierailijaa