Eli siis lambda anturin johto oli mennyt poikki ja liitin sen, täytyykö ottaa akun navat irti, että kyseinen vikakoodi nollaantuu. Vai osaako toi yksipiste räkijä nollata koodit, jos vikaa ei enää ole??
Vikakoodin lukijaa en ole vielä ehtinyt rakentaa, mutta aikeissa on. Ja sitten vielä kyssäri et missähän tossa -93 mallin golperossa on se pistoke mistä ne luetaan sillä ledi lukijalla? Onko se pistoke siinä tuhkakupin päällä, väriltään valkoinen??
G3 vikakoodin resetointi?? Siis rempan jälkeen
Valvoja: ffp jäsenet
Vikakoodin lukua??
No niin palatakseni tähän topikkiin. Missähän tossa autossa sijaitsee se vikakoodien lukupiste sille ledi hässäkälle?
Kun siinä ohjeessa, johon täältäkin jostain on linkki. Puhutaan 3 eri pistokkeesta, väreiltään musta, sininen ja ruskea, valkoisen olen kyllä löytänyt mut ton ohjeen mukaan se on tarkoitettu "tehdas valmisteiselle" luenta laitteelle, eikä vilkkuvikakoodi lukialle?? Kun laitehan tarvitsee + ja maan sekä tiedon eculta.
Kiitoksia vaan jos tietoa löytyy, niin pääsisi ihmettelemään ton golperon sielun elämää..
Kun siinä ohjeessa, johon täältäkin jostain on linkki. Puhutaan 3 eri pistokkeesta, väreiltään musta, sininen ja ruskea, valkoisen olen kyllä löytänyt mut ton ohjeen mukaan se on tarkoitettu "tehdas valmisteiselle" luenta laitteelle, eikä vilkkuvikakoodi lukialle?? Kun laitehan tarvitsee + ja maan sekä tiedon eculta.
Kiitoksia vaan jos tietoa löytyy, niin pääsisi ihmettelemään ton golperon sielun elämää..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa