Gallup lastutetun VAG 1.8T koneen omistajille

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

1.8tvag
-
Viestit: 36
Liittynyt: 1.6.2007 23:14

ViestiKirjoittaja 1.8tvag » 13.4.2008 20:23

1.skoda octavia -04 1u hb vajaaveto 1.8t
2.uudelleen ohjelmointi artec power
3.650e
4,evo6 välijäähy, uudet ahtoputket.3"putkisto, tommisbillett by-bass ,forge imuputki, kkk04,kn suodatin, ja kohta uusi kytkin.
5.249.3 Hp 396.5 Nm Ohenmäenteho
6.no syöhän se ihan pirusti mutta pääsee vielä 6.5-7.1l/100km jos ei itsehillintä petä
7.catalyst system (bank1) effiency below treshold. häipyy nollaamalla mutta jos pyörii tyhjäkäytiä yli 5min tulee takasi. ei muuta. kytkytin korjattu ja nyt pitää
Viimeksi muokannut 1.8tvag, 8.6.2008 12:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

musta on paras
-
Viestit: 40
Liittynyt: 5.5.2008 20:34

ViestiKirjoittaja musta on paras » 6.5.2008 21:09

1.golf iv -99 1.8t AGU
2.Upsolute vai mikä se oli
3.500€
4.Vakio muuten Hukkaportti shimmitetty
5.209hv 346nm 1.3bar
6.6.8 matkaa mummo kyydil 10 menee kaupunkiin ja kaiken minkä laittaa
7.ei ongelmia N75 ja By Bass vaihtoon

Check Control
-
Viestit: 19
Liittynyt: 18.1.2007 1:07

ViestiKirjoittaja Check Control » 25.5.2008 21:39

1. Audi A3 Quattro 1.8T AJQ 132kw
2. DigiTuning
3. Sisäänosto hinta :)
4. 3" DP/Putkisto, TT Audin pässi, vapari ilmanotolla
5. +235hv/+350nm @ 1.55bar. Ei penkitetty.
6. 5.7l/100km @ 80km/h on alhasin mikä saatu. Kaupungissa talvella ~16l/100km
7. Ei lastusta johtuvia ongelmia...

j3steri
-
Viestit: 29
Liittynyt: 23.4.2008 14:40

ViestiKirjoittaja j3steri » 18.7.2008 15:01

1. Passat variant 1.8T -00
2. Upsolute
3. 399e
4. ei ole
5. ei penkitetty 192/280
6. kokolailla tasan 8l
7. 12000 kilometriä takana ilman ongelmia
Viimeksi muokannut j3steri, 12.12.2008 7:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Manos
-
Viestit: 65
Liittynyt: 5.4.2006 19:47

ViestiKirjoittaja Manos » 1.8.2008 4:42

Onko kellään kokemuksia noista Voimaa.com:in lastutuksista/uudelleen ohjelmoinnista?
Sitte toinen, tohtiiko tuollaisen lastutetun koneen kanssa käyttää 95e bensaa vai onko hyvä käyttää 98e:tä.

Teekoo00
-
Viestit: 117
Liittynyt: 21.2.2007 21:33

ViestiKirjoittaja Teekoo00 » 1.8.2008 5:09

itellä ollu jotain puolisen vuotta voimaa.comin ohjelmointi eikä vielä ainakaan mitään ongelmia,mulle ainakin sanottiin että kannattaa käyttää 98 piristetyssä vehkeessä

Mathurin
-
Viestit: 116
Liittynyt: 10.8.2003 18:26

ViestiKirjoittaja Mathurin » 30.9.2008 12:59

1. Audi A4 1,8t quattro -04
2. MTM
3. ovh. n.800e
4. MTM:n suuttimet
5. Tehoa on justiinsa sen verran mitä otteessa lukee.
6. MTM:n ilmoittama keskikulutus 9,5l
7. Ei lastusta johtuvia.

JuhaTi
-
Viestit: 9
Liittynyt: 3.8.2008 10:47

ViestiKirjoittaja JuhaTi » 10.10.2008 17:47

1.vw passat variant-98 1.8t
2.karala
3.tarpeeksi
4: turbo gt28r.Supersprintin putkisto.bosch 441 suuttimet.iso välijäähdytin.
5.238/350nm 0,9 bar.karalan penkki.enempää ei pystynyt laittamaan kun hirtti hukkaportinläppä kiinni ja jäi auki kokonaan.
6.vähen enempi kun ennen
7.hukkaportin läppä pitää korjata.jäi vaivaamaan että mitäs olis saanu tehoa kun oltais saatu lisää paineita penkissä.

tulossa uus pakosarja ja turbo.kytkin sitten kun rupeaa luistamaan.

heller
-
Viestit: 465
Liittynyt: 15.2.2008 17:07

ViestiKirjoittaja heller » 12.10.2008 5:35

Onko kellään kokemuksia noista Voimaa.com:in lastutuksista/uudelleen ohjelmoinnista?
Sitte toinen, tohtiiko tuollaisen lastutetun koneen kanssa käyttää 95e bensaa vai onko hyvä käyttää 98e:tä.


Ennen voimaa.com. Moottorilla vikakoodi ja automaatin kanssa melko huono. Nykyään Putkon sepustus ja homma toimii.
Viimeksi muokannut heller, 2.2.2011 6:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sami H
-
Viestit: 81
Liittynyt: 11.6.2005 21:36

ViestiKirjoittaja Sami H » 10.12.2008 21:10

1-Passat sedan trendline-04 1,8T
2-Ohjelma ja nimi ei tiedossa(Porin tehotuonti)
3-noin 500€
4-ei muita muutoksia
5-Ohjelman tekijän mukaan tehot ilmoitettu eli 197hv/295nm ja 1,2bar
6-seka-ajossa siinä 8,5L
7-Ei ongelmia so far

ViLus
-
Viestit: 70
Liittynyt: 23.3.2004 23:36

ViestiKirjoittaja ViLus » 5.1.2009 1:09

1. Polo GTI -07 (BJX)
2. O. Harinen
3. +600 rahaa
4. Forge TIP & Bypass, Keula kuuleri, N249 ohitettu, N75J, K&N viltteri
5. Avg.HP 179,4 HP Avg.Torque 219,6 Ft.Lbs.
Max HP 231,8 HP Max Torque 296,8 Ft.Lbs. (Penkitetty Harisella syksyllä 2008)
6. Kulutus samoissa kuin ennenkin. Vaihtelee 8-11litraan satkulla.
7. K&N vaihtuu takaisin OEM koteloon. Pirulainen rikkoi maffin ja sytytti jouluvalot mittaristoon. (Vikakoodi: P0102)

nikob
-
Viestit: 112
Liittynyt: 11.10.2008 15:21

ViestiKirjoittaja nikob » 16.3.2009 22:10

1. Seat Ibiza FR 1,8T 20VT vm:06
2. Harisen Custom Softa
3. 650e
4. Harisella asennettu 2,5 rosteri putkisto (katilta taakse) ja alumiininen bybass
5. Harisen penkissä ollut. Vakiona irtosi 159,5hv / 250nm. Softan ja putkiston jälkeen:
200hv / 300nm
6. Siinä se on kun nurkis pyörii niin 9 litraa abaut, Maantiellä mennään siinä seiskassa.
7. Ei ole ollut ongelmia!
Viimeksi muokannut nikob, 6.6.2009 23:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Luotijuna
-
Viestit: 1262
Liittynyt: 18.3.2004 11:33

ViestiKirjoittaja Luotijuna » 21.3.2009 10:42

1. Audi s3 1.8T
2. Harinen
3. No joo
4. Ahdin, pakosrj, downpipe, koko putkisto, välijäähdytin, imuputki, kytkin ja vauhtipyörä, laajakasta lamda.
5. 318hv/451nm.
6. 6.7 - 10.0 L
7. No eipä mitää isompaa.

juG
-
Viestit: 7
Liittynyt: 27.11.2007 12:35

ViestiKirjoittaja juG » 1.4.2009 14:16

1.VW Golf 1.8t -98
2. Karala
3. joku 600-700?
4. Forgen by-pass,bsr vapari,simonssin cat-back.
5. Penkitetty karalalla 185/280..
6. maantie 6-7, kaupunki 10->
7. Lisää tehoa..

Carbo
-
Viestit: 27
Liittynyt: 23.10.2007 12:56

ViestiKirjoittaja Carbo » 17.6.2009 22:36

1. Golf GTI -03
2. Motorbit ohjelmointi
3. 500€
4. Uudet vakiot ;)
5. 208hv 332nm @ Motorbit
6. Aika näyttää
7. Ei, Maf:n vaihdoin, veteli kuulemma viimeisiään.. ei pätkintää enää

HpE0
-
Viestit: 46
Liittynyt: 11.11.2007 14:01

ViestiKirjoittaja HpE0 » 29.6.2009 7:23

Muokataanpa nyt sen verran kun lastu löytyi.

1. VW Passat 1.8T -02
2. BSR PPC2
3. 635€
4. Ei vielä..
5. 196Hp / 322Nm BSR:n testien mukaan, ei vielä penkitetty.
6. Ei ainakaan noussut, hiukan motarivauhdeissa taitanut tipahtaa.
7. Ei ongelmia tähän mennessä.

Kiitokset vinkistä L-Janne:lle, DOC-Powerilta loistavaa palvelua. Todella tyytyväinen tähän mennessä BSR:n softaan.
Viimeksi muokannut HpE0, 13.8.2009 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

L-Janne
-
Viestit: 1784
Liittynyt: 8.8.2003 11:15

ViestiKirjoittaja L-Janne » 9.7.2009 20:21

1. VW Bora (1,8T AUM)
2. BSR PPC2
3. 605 e
4. Ei vielä muita muutoksia, ainakin cat back lienee tulossa jossain vaiheessa.
5. Ei mitattu, BSR ilmoittaa 193 hv / 302 Nm
6. Ei ainakaan noussut virityksen myuötä, saattoi hieman tippuakin. Kesänopeuksilla (aika paljon motarilla 140 km/h mittarinopeudella) 9-10 litraa satasella.
7. Ensimmäisen tuhannen kilometrin aikana ei ole ongelmia ilmennyt, päivitetään jos jotain tulee. Tänään huomattiin auton alla touhutessa että yksi ahtoletkun klemmari oli löysällä, pitääpä kuivilla keleillä kokeilla löytyikö vielä lisää puhtia kun ahdot eivät karkaa.

Täytyy kyllä suositella tuota BSR:ää. Doc-Powerilta sai hyvää palvelua, paketti oli pari päivää tilauksen jälkeen postissa ja viritys todella toimii. Nyt laite toimii niin kuin ahdetun moottorin oikeasti pitäisikin. Tarvittaessa auton saa palautettua alkuperäistä vastaavaksi kymmenessä minuutissa tuon PPC2-laitteen avulla, ja jos tuohon joskus sattuu vaikka huollossa vielä tulemaan tehtaalta uusi softa, saa sen BSR:llä aina uudelleen päivitettyä. Ja siis virityshän on tietysti käytössä vain suljetulla alueella, arkiliikenteessä käytän aina vakiosoftaa.

parveke
-
Viestit: 162
Liittynyt: 29.8.2004 4:38

ViestiKirjoittaja parveke » 24.8.2009 0:40

1. Audi A4 AEB
2. Powerflash
3. Edullinen
4. Bypass oli vaihdettiin varalta, taisi olla turposaapista
5. 180-190 hv (maltillinen lastutus) persdyno/ selvä ero aikaisempaan
6. Maantie ~7l sekalainen himpun alle 9l ja kaupungissa varmaan enemmän (98E)
7. Ei suoranaisesti lastutuksesta johtuvia. Pommi lahoaa muuten vain käsiin.

Pidin ko. paikan asiakaspalvelusta. Oli hyvä ja rento fiilis ja osaava tekijä asialla.

Oettinger
-
Viestit: 115
Liittynyt: 29.4.2006 12:04

ViestiKirjoittaja Oettinger » 23.9.2009 18:18

1.Vw Passat 1.8t 3bg
2.V-tech
3.Halpa
4.Forge by-pass
5.155hv vakiona mitattu, softalla 190hv
6.Vähemmän kuin ennen softaa
7.-

Spoonie
-
Viestit: 112
Liittynyt: 17.9.2009 13:20

ViestiKirjoittaja Spoonie » 24.9.2009 22:06

1. Seat Leon FR 1.8T (AUQ) vm. 2005
2. BSR PPC 2
3. Sopiva
4. N75J, BSR Optiflow + Apexi dual funnel, Turbo intake, Alumiininen by-pass, Cat-back putkisto.
5. 215 hv / 323 Nm (BSR ilmoittaa)
6. En ole tarkkaillut.
7. Ahdot seilas, mutta N75J korjasi asian.

golf99
-
Viestit: 12
Liittynyt: 29.12.2008 20:49

ViestiKirjoittaja golf99 » 4.10.2009 23:05

1. golf gti 99
2. harisella ohjelmoitu
3. laatu maksaa
4. gt3071r 3 tuuman putki ja downpipe 630cc simens dekat kevyt vauhtipyörä 6 lapanen sinterilevy imukoneen nokat h profili veivit jne
5. harisella penkitetty 448hv ja 470nm
6. kaiken mitä tankaa
7. ei vielä ole tullut! harisella on todella hyvä asiakas palvelu suosittelen todellakin! ei voi ku hattua nostaa ossille!

Shooter
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 15.10.2009 17:12

ViestiKirjoittaja Shooter » 15.10.2009 17:26

1. Golf Gti
2. Harisella Ohjelmoitu
3. ei liikaa, mutta sopivasti
4.kkk upgrade ahdin, downpipe, 2,5 tuuman putki, keulacooleri ja rosteriset ahtoputket,
440cc suuttimet, kevennetty vauhtipyörä ja sacshin kisa-asetelma
5. harisella penkitetty.. 238hv ja 409nm
6. mitä tankkii laita sen se syö.
7. ei ole ollut.. kaveri suositteli harista ja en todellakaan ole pettynyt, että menin. Suosittelen!

Eksu
-
Viestit: 205
Liittynyt: 19.11.2004 9:05

ViestiKirjoittaja Eksu » 16.10.2009 19:16

1. Golf GTi AUM
2. Powerflash
3. Sopiva
4. 2,5" cat-back
5. 208hv/314nm. penkitetty EPD motorsport
6. Keskikulutus 8,1l/100km.
7. Ei ongelmia. Ahdot välillä humppaa, pitänee vaihtaa tuo N75J

A.I
-
Viestit: 78
Liittynyt: 30.4.2009 23:10

ViestiKirjoittaja A.I » 25.10.2009 17:01

1. Audi TT Coupe Quattro 225hv
2. Turbotec
3. Sopiva
4. VV-suodatin, Forge by-bass +muuta pientä
5. 263hv / 390Nm penkitetty Turbotec Oy
6. Laski matka-ajossa 8.2l -> 7.4l =0.8l
7. Puolat levis ja N75 levis, ja hukkiksen kekkin letku irtosi
8. Autosta irtosi tehoja enemmänkin mitä luvattiin, ja palvelu oli erittäin asiallista ja ammattitaitoista.
Suosittelen Turbotec:iä

tunppi
-
Viestit: 228
Liittynyt: 1.2.2009 12:19

ViestiKirjoittaja tunppi » 14.12.2009 20:07

1.skoda octavia 1 combi 1.8tA
2.MoTest
3.299e
4.-
5.195 hv/276 Nm penkitetty MoTest 12.12-09
6.ei huomattavaa eroa kulutuksessa
7.pientä säätöä...nyt toimii hienosti
8.ei ongelmia.ammattitaito ja palvelu kohdallaan.suosittelen.

Nyyppae
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 2.1.2010 22:06

ViestiKirjoittaja Nyyppae » 2.1.2010 22:10

1. Seat Ibiza FR '08
2. Motorbitin custom-ohjelma
3. 500€
4. Ei muita
5. Penkitetty ohjelmoinnin yhteydessä noin 195hp / 330nm 98E:llä (vakiona tuli 156hp)
6. Sekalaisessa ajossa kesällä 7,8L/100km, rankemmassa ajossa 8,4 - 8,6L/100km
7. Ei

edit: keväällä tuli päivitettyä autoon lisäksi Milltekin cat-back ja vapaavirtaussuodatin
Viimeksi muokannut Nyyppae, 14.8.2010 12:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

haisuhatti
-
Viestit: 35
Liittynyt: 5.2.2010 17:35

ViestiKirjoittaja haisuhatti » 17.2.2010 20:44

1. Vw golf gti 02
2. Karla
3.Sopiva
4.Ei muuta vielä
5.190 hv /300 nm
6.Kaupunki ajossa n. 9-10l, maanitiellä n. 6,5-7l
7.Ei ole
Viimeksi muokannut haisuhatti, 22.2.2010 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Capri
-
Viestit: 43
Liittynyt: 1.10.2008 10:23

ViestiKirjoittaja Capri » 19.2.2010 16:50

1. Audi A4 1.8T -01 (B6)
2. MoTest
3. Alle 500e
4. BSR- optiflow, Forge By-bass
5. 192 hv / 300 nm (MoTest)
6. Normaaliin verrattava
7. Ongelmia? Ei.

laaksot1
-
Viestit: 21
Liittynyt: 27.3.2007 12:01

Passat 1.8T (USA-malli)

ViestiKirjoittaja laaksot1 » 17.3.2010 14:45

1. Vw Passat 2002 USA-malli (vakiona 170hv/230Nm)
2. MoTest
3.Sopiva
4.Samalla vaihdettu Audi TT jäykempi ByPass
5.Vakiona penkitetty 189hv /252Nm. Ekalla optimoinnilla Penkitetty 208hv/287Nm. (Vanhalla huonosti toimivalla BYPassilla) Ilmeni liian nopeaa ahtopaineen nousua ja siitä seurannutta nykimistä, joten ohjelmoitu uudelleen ja nyt 215hv ja + 300Nm
6.Kulutus kohtuullinen 6.5-9.5l/100km
7.Ekan ECUN ohjelmoinnin jälkeen nyki, kun ahtopaineet nousi niin rajusti ja moottorinohjaus pyrki korjaamaan tilanteen. Nyt vetää hyvin ja voimaa on lähes tarpeeksi.

Vakiona ahdot 0.68bar nyt 0.79bar.
Sainpas jo toisen Passatini tänne listalle :-)

Hape
-
Viestit: 180
Liittynyt: 30.9.2009 2:43

ViestiKirjoittaja Hape » 20.6.2010 6:22

Laitetaan nyt sitten omakin niin on statistiikkaa:
1. Golf IV GTI (AGU koneella)
2. Harisella säädetty alkukesästä
3. hintansa väärti
4. Milltek:in 2,5" cat-back, muuten vakio
5. 147,6 kW / 312,2 NM dynolla mitattu
6. kulutus on vakion tasolla
7. ei ongelmia itse ohjelmoinnista, mutta nousseiden ahtopaineiden myötä on paljastunut lähes puhki hapertunut bypassin alipaineputki sekä pettänyt bypass.

Hatunnosto kyllä Harisen suuntaan, erittäin mukava ja asiantunteva meininki. Oli erittäin mukava keikka. Suosittelen.

Kipe_
-
Viestit: 262
Liittynyt: 21.7.2007 16:59

ViestiKirjoittaja Kipe_ » 4.9.2010 18:55

1. VW Bora -03
2. Karala
3. 500e
4. Ei mitään
5. 181 hp / 335 NM @ DTC, Jääli (tankissa 95oct)
6. jaa-a
7. ei vielä

Maastomato
-
Viestit: 100
Liittynyt: 6.10.2010 23:18

ViestiKirjoittaja Maastomato » 28.11.2010 20:07

1. Audi A4 1.8Tq -04
2. MoTest
3. Sopiva
4. Ei mitään
5. 200 hp / 320nm @ MoTest
6. Enpä ole mittaillu
7. Kytkin taitaa antautua mutta niitä saa parempia kaupasta.
EDIT:Kytkin antautui mutta TDI:n pitää kyllä
Viimeksi muokannut Maastomato, 12.8.2011 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

VGX
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 10.7.2011 21:30

ViestiKirjoittaja VGX » 10.7.2011 21:35

1. VW Passati -97
2. BSR
3. ei paha
4. Optiflow, dumppi
5. 202hp penkistä
6. ääripäät 7L ja 14L sadalle
7. ei muutaku liian vähän tehoja

Maastomato
-
Viestit: 100
Liittynyt: 6.10.2010 23:18

ViestiKirjoittaja Maastomato » 24.8.2011 13:08

1. Audi A4 1.8Tq -04
2. MoTest
3. custom softa 500€
4. Kiinan K04, uudet suuttimet, TDI:n kytkin
5. 215 hp / 320nm @ MoTest (tien päällä arviolta noin 230hp kun saa lämmöt kuriin)
6. Enpä ole mittaillu

Masq
-
Viestit: 146
Liittynyt: 7.10.2007 20:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja Masq » 14.9.2011 21:21

Seat Leon 1.8T -03
OBD-Tuning / Hannu ylönen
620€
Apexi Paneelisuodatin
220hp/320nm
~8½/100km
Ei ongelmia.

olgr
-
Viestit: 73
Liittynyt: 27.9.2005 21:03

ViestiKirjoittaja olgr » 12.4.2012 22:17

1. Audi A4 B6 1.8TQ STCC BEX 140kW
2. MoTest
3. Sopiva
4. Täysin vakio BEX
5. 230hv / 349nm (MoTest)
6. Vakion luokkaa
7. Ilmamassamittari antautui pari päivää ohjelman jälkeen, odotettavissa.[/url]

Fallingdown
-
Viestit: 222
Liittynyt: 2.5.2008 8:35

ViestiKirjoittaja Fallingdown » 13.4.2012 19:52

1. VW Passat 3BG
2. Karala
3. "Edullinen"
4. Ei mitään, ainakaan vielä
5. Sai tyttöystävän kirkumaan kun pisti lapun lattiaan.
6. Melko järkyttävä = sama kuin ennen ohjelmointia.
7. Vauhtipyörä jyrisee, liian vähän tehoa ja pitoa.

Terbba
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 18.4.2012 11:39

ViestiKirjoittaja Terbba » 18.4.2012 11:46

1. VW Golf GTI 1.8t
2. Karala
3. muutaman eri auton lastutuksen jälkeen hinta on puhuttu kohilleen!
4. 3' DOWNPIPE, 3' kisakatti 2½' rosteriputki + supersprint pönthö, suuttimet, valeo kytkinpaketti (kiinteä vauhtipyörä, sintterilevy)
5. 234hp 365nm karalalta suoraan paperit käteen ohjelmoinnin jälkeen
6. 7-8l maantiellä. taajamakaasuttelut asia erikseen:)
7. K04 upgraden jos meinaa laitella vakio 1.8tn kylkeen niin suosittelen lämpimästi Valeo kytkinpaketin vaihtoa / 1.9TDI kytkintä. Vakiokytkin ei tule kestämään.

Arseki
-
Viestit: 57
Liittynyt: 28.6.2012 23:13

ViestiKirjoittaja Arseki » 18.7.2012 19:05

1. VW Passat 1.8t AWT-01 tippiloota
2. Powerbyte (Lahti)
3. 450e
4. TT:n ByPass, ei muuta
5. ~190hv/~300Nm. Oma aika ei riittänyt penkittämiseen
6. Tippunut hieman 
7. Lastun kanssa ei. Aikaisemman omistajan free trial (revo kenties?) esti ohjelman siirron obd:n kautta, joten sai kaveri kolvata. Hyvin rokkaa ja auto käyttäytyy paremmin omaan mieleen.

Finnpower80
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 20.12.2012 15:58

ViestiKirjoittaja Finnpower80 » 20.12.2012 16:09

1. Audi A4 1.8t B5
2. Kaverin tekele
3. 200€
4.------
5. n.190hv ja 300nm
6. Tippunut hieman
7. Auto toimii kuin junan vessa ja tehoa tuli kivasti lisää.

timetuned
-
Viestit: 256
Liittynyt: 20.7.2008 15:40

ViestiKirjoittaja timetuned » 6.1.2013 19:33

1. Skoda Octavia Rs 01 Auq
2. Motest
3. Ffp banneri
4. Parempi pässi
5. 207hv 312nm
6. Samoissa mennään
7. Eka kerralla lastussa bugi,vikatilassa koko ajan,ohjelmarunko vaihdettu ja hyvin vetää.

Sparco
-
Viestit: 310
Liittynyt: 20.8.2008 20:24

ViestiKirjoittaja Sparco » 5.3.2013 22:18

1. VW Bora 1.8T -04 AUM
2. MoTest
3. semmonenhan se
4. Frankenturbo F21, 3" DP kisakatilla, 2,5" cat-back, keulacooleri, 370cc suuttimet, walbro bensapumppu, 3" maf, kartiosuodatin, TT bypass, sachsin asetelma ja G60 vauhtis
5. 260hp / 400nm
6. 8-9l
7. ei oo
Viimeksi muokannut Sparco, 10.10.2013 18:17. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

Rasvanakki
-
Viestit: 248
Liittynyt: 18.9.2007 20:46

ViestiKirjoittaja Rasvanakki » 6.6.2013 16:41

1. Audi A6 c5, quattro,1.8T APU, 2000
2.Digituning
3.590e
4.ei ole
5.190hp / 290nm (ei dynotettu)
6. kulutus tippunut, n. 1l
7. ei ongelmia

bora98
-
Viestit: 4
Liittynyt: 28.1.2014 14:39

ViestiKirjoittaja bora98 » 28.1.2014 20:47

Volkswagen Bora
Motest
299€
Ei muutoksia
202hv/310nm. Penkitetty Motest.
N. 8l
Ei ongelmia.

^^jaani^^
-
Viestit: 38
Liittynyt: 15.7.2013 20:24

ViestiKirjoittaja ^^jaani^^ » 15.12.2014 10:08

1.Vw passat 1.8T 99
2. Revo
3. Olikoha 350-390
4.vapari suodatin, keskimäinen pönttö putkesta pois jos se jotai ees vaikuttaa. Kisa kytkin parempi vauhtis.
5.209hp lupaa, todellisuudesta ei tietoa
6.kulutus maantiellä 80km/h 6,5l/100km. Kaupunki ajo, niikö lukiolainen 7,6l/100km
7. Ei ongelmia tehojen noston puolesta, mutta muuten on :d

Mikko-R
-
Viestit: 17
Liittynyt: 30.6.2013 9:15

ViestiKirjoittaja Mikko-R » 22.12.2014 10:52

1. Skoda Superb / AWT
2. BSR
3. Oli jo autoa ostettaessa paikallaan, mutta ilmeisesti n. 900 €
4. Ei muita muutoksia
5. 193 bhp, ei penkitetty
6. Riippuen kaasujalasta. Matka-ajossa 6,5-7 sekalainen, 7,5-8,0
7. Ei ongelmia

sambolo
-
Viestit: 44
Liittynyt: 8.9.2014 11:03

ViestiKirjoittaja sambolo » 22.12.2014 21:37

1. Ibiza fr
2. APR
3. Joku 500 tais olla
4. K&N filtteri
5. 215hp/320Nm oli lupaukset 98 oktaanisella
6. Alimmillaa duunimatka (28km, kehää motarii taajamaa) ajotietokoneen mukaan 6.0, Normi räppäilyssä reilu 7l
7. Toimi kuin unelma.

Pasuuna -98
-
Viestit: 135
Liittynyt: 28.10.2014 22:14

ViestiKirjoittaja Pasuuna -98 » 23.12.2014 18:06

1. Volswagen passat 1.8t variant -98
2. MoTest
3. 400€
4. Ei muita muutoksia
5. Custom softa 192hv/309nm, penkitetty 23.12.2014
6. Rauhallisella 7l, normi ajossa 8l ja yli 10l ku painaa lissää kaasua
7. Ajokm 200km mutta hyvin tuntu toimivan ja tuli rahalle vastinetta, palvelu loistavaa. Nyt 15.2.2015 ajo km yli 3000km, eikä mitään ongelmia, ei oo krt harmittanut että laitto rahat tohon.

Apocalypse
-
Viestit: 72
Liittynyt: 13.7.2005 1:55

ViestiKirjoittaja Apocalypse » 26.5.2015 17:19

1. VW Golf IV GTI 99 (AGU)
2. Hestec
3. Muista tarkkaa mutta olisko ollu joku 1200 merkkikohtasella johtosarjalla
4. GT28, suuttimet, välijäähdytin, pumppu ja paineensäädin.(Keikenmoista pikkusälää)
5. 311/490 (Härmä@Ranaco]
6. Maantie ajossa 9 ja kaupunki 13. Riippuu täysin kuskista
7. Ei mitään suurempia. Tekniikka toimii ja boksi on säädetty alusta asti T.V toimesta.

oogoo
-
Viestit: 48
Liittynyt: 9.4.2013 21:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja oogoo » 16.11.2015 15:55

1. Seat Leon FR 2005 (AUQ)
2. Customi softa Dynotest Center jääli
3. 550e (sis. penkituksen)
4. Audi tt bypass ja RamAir suodatin tällähetkellä
5. 223hp/370nm Dynotest Center jääli
6. Sekaisessa ajossa 8-11 l/100km
7. Ei vielä ainakaan


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa