IV Golffin iskarin yläpää

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Muuronen
-
Viestit: 112
Liittynyt: 16.9.2004 1:30

IV Golffin iskarin yläpää

ViestiKirjoittaja Muuronen » 25.2.2005 18:03

Eli "vika" on kun auto on nosturilla ja renkaat roikkuu ja ovat varmasti ala asennossa.. Pitäisikö iskarin varresta kiinni otettaessa ja sivusuunnassa heilutettaessa tuntua mitään väljyyttä yläpäässä! Laakeri tarkastettu,pultti kiinni tiukasti ja kaikki osat oikeassa järjestyksessä... ja tämä väljyys esintyy ainoastaan kun kumpikin rengas on ilmassa!

pasi.
-
Viestit: 400
Liittynyt: 23.9.2004 19:43

ViestiKirjoittaja pasi. » 25.2.2005 18:24

mulla on ainaki ollu kaikissa volkkareissa sama juttu..elikkä varmaan kuuluu olla .

Muuronen
-
Viestit: 112
Liittynyt: 16.9.2004 1:30

ViestiKirjoittaja Muuronen » 25.2.2005 18:29

Joo tuli K-asemalla ongelmia. Joudun homaamaan maahan tuojan lausunnon että kuuluuko siellä olla väljyyttä missään tilanteessa! huollossa sanoivat että tuttu tilanne ja nauroi vielä et eikö ne inssit ole vieläkään tajunneet, kun sama rakenne on ollu käytössä jo 2 korista asti..

Muuronen
-
Viestit: 112
Liittynyt: 16.9.2004 1:30

ViestiKirjoittaja Muuronen » 25.2.2005 20:31

komentteja onko muilla väljyyttä?

Peksi
ffp jäsen
Viestit: 1190
Liittynyt: 17.7.2003 20:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peksi » 25.2.2005 21:29

Kyllä siellä se välys kuuluu olla. Sen yläpuolelta näkyvän lautasen kuuluu olla n. 5-10mm irti phersonpotusta kun auto on pyörillään maassa eli sen tehtävä on pitää iskari ylhäällä hypyissä tai juurikin nosturilla ollessa. Muuten auto tavallaan makaa yläpään kumien varassa...

Victor
ffp jäsen
Viestit: 1033
Liittynyt: 21.7.2003 15:03

ViestiKirjoittaja Victor » 28.2.2005 10:21

Joo mullekin inssi rutisi Golffista, et tuo välys sun kannattaa tarkistaa, kun oot "muutenkin niin hienosti ja huolella autoa laitellut". Ei kuitenkaan sentään käskenyt uudelleen tulemaan. :) Sanot vaan tiukasti inssille, että se on ominaisuus.

XBora
-
Viestit: 6
Liittynyt: 23.8.2004 2:22

ViestiKirjoittaja XBora » 18.1.2006 15:40

elikkäs.. mulla alko auto rutiseen joka montun kohdalla, niin vaihdettiin yläpään koko limppu.. kuin tiukkaan se limpun kiinnitys mutteri pitää vääntää ja kuin sen päällä oleva lautanen?? aukasuvaiheessa kun ainakin sai sormin auki (siis limpun kiinnistys) :D


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa