Kannentiivisteen vaihtoon liittyvät muut hommat
Valvoja: ffp jäsenet
Kannentiivisteen vaihtoon liittyvät muut hommat
Ajokkina Golf Gti 1994 ja tekniikka ABF. Edessä on kannentiivisteen vaihto, mutta mitä muuta tekisitte kuin pelkän tiivisteen vaihdon? Kannen suoruuden tarkistus on listalla, tosin ainakaan omassa omistuksessani ei auto ole koskaan ylikuumentunut. Jos ajatellaan että nesteet ovat sekoittuneet, mitä kohteita lähtisitte putsaamaan/tsekkaamaan? Vai mennäänkö ajatuksella ”uudet litkut vie väärät mennessään”?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Re: Kannentiivisteen vaihtoon liittyvät muut hommat
Tarkistaa venttiilinohjurit, läppää venttiilit ja uusii venttiilivarren kumit.
Re: Kannentiivisteen vaihtoon liittyvät muut hommat
Omaan ABF tuli tehtyä kaikki kansityöt. Imupuolen ohjurit vaihdettiin .kaikki ohjurin kumit.
Kanavista poistin purseet yms.
Tasonpinta ajo.
Viritykseksi se sitten mulla meni.
Isompaa ja kevyempää venttiiliä supertech > isommat seetit.
Jäykkää jousta , titaani retailerit , kevyet nostajat, catcams nokat.
Kanavista poistin purseet yms.
Tasonpinta ajo.
Viritykseksi se sitten mulla meni.
Isompaa ja kevyempää venttiiliä supertech > isommat seetit.
Jäykkää jousta , titaani retailerit , kevyet nostajat, catcams nokat.
Re: Kannentiivisteen vaihtoon liittyvät muut hommat
Titaani retainereita en suosittelisi mihinkään, varsinkaan katukäytöön. Titaani ei materiaalina sovellu venttiililautaiseksi, kiilat tulevat läpi siitä. Kisakäytössä ok jos moottoria tutkitaan kisojen välissä, mutta eipä kisakäytössäkään oikeen Titaania käytetä kun teräksestä saa parempia.
Re: Kannentiivisteen vaihtoon liittyvät muut hommat
Kiitoksia vinkeistä. Paikkoja availlessa esim öljynhuohotusputkessa ilmeni vaaleaa emulsiota eli siivoiltavaa löytyy vähän sieltä täältä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 37 vierailijaa