ei taas söörsti auttanut niin.
ABS yksikön vaihdon yhteydessä otin akun irti.
no kaikki kunnossa mutta esim liik.valoihin tultaessa auton tyhjäkäynti tipahtaa tuonne viiteensataan ja niiaa 2-3 kertaa välillä 500-800 kunnes aina rauhoittuu normaaliin.(tämä kestää siis noin 3 sek).
laite ei tunnu oppivan (mikäli kuuluukaan) pitämään tyhjäkäyntiä heti kohdillaan
vaan tätä on jatkunut jo 300 kilometriä. pitääkö tuota kouluttaa miten? paikallinen huolto on kumminkin jälleen täysin hämmällään....
ei merkitystä oliko kone kylmä tai kuuma. ei sammu kuitenkaan.
passat 3b 1.8t tyhjäkäynti ontuu
Valvoja: ffp jäsenet
Akun irrottamisen takia kaasuläpän asentotunnistin pitää kalibroida uudestaan: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html
Kuinka toi tehdään
Moro,
Mulla akun vaihtamisen jälkeen sama homma. Kuinka toi tehdään tai mitkä paikat sitä tekee jso tiedätte PK-seudulla (jos ei oteta VV:tä mukaan)?
Ilmeisesti tässä pitää kaasuläppä kalibroida (etsintöjeni mukaan). Kysymys kuuluu miten? Onnistuu varmaan VAG-Comilla, mutta mikä juttu on konepelli-kuskin ovi-virrat päälle juttu? Onko tlla mitään perää vai onko ainoa tapa VAG-COM?
Pauli
Mulla akun vaihtamisen jälkeen sama homma. Kuinka toi tehdään tai mitkä paikat sitä tekee jso tiedätte PK-seudulla (jos ei oteta VV:tä mukaan)?
Ilmeisesti tässä pitää kaasuläppä kalibroida (etsintöjeni mukaan). Kysymys kuuluu miten? Onnistuu varmaan VAG-Comilla, mutta mikä juttu on konepelli-kuskin ovi-virrat päälle juttu? Onko tlla mitään perää vai onko ainoa tapa VAG-COM?
Pauli
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 66 vierailijaa