1.3i--->1.8 moottorisvappi

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

jonPPa89
-
Viestit: 67
Liittynyt: 4.8.2008 19:23

1.3i--->1.8 moottorisvappi

ViestiKirjoittaja jonPPa89 » 15.12.2008 19:11

eli kiinnostaa lähinnä mitä mahdollisia osia itse koneen lisäksi joutuisi vaihtamaan kun on tollaset autot pihas ja 1.3 kori paremmassa kunnossa??haulla katsottu mutta epäselvyyksiä liikaa

Petri R.
-
Viestit: 2532
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja Petri R. » 15.12.2008 19:13

Auton merkki/malli/vuosimalli?

jonPPa89
-
Viestit: 67
Liittynyt: 4.8.2008 19:23

ViestiKirjoittaja jonPPa89 » 15.12.2008 19:27

sorry eli vm 90 g2 toi 1.3i ja vm87 g2 toi 1.8 kone volkkareita kumpainenkin

Beissi
-
Viestit: 54
Liittynyt: 5.8.2008 20:32

ViestiKirjoittaja Beissi » 15.12.2008 20:53

http://www.ffp.fi/index.php?mid=2&pid=154 sieltä vois löytyä apuja..

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 16.12.2008 11:34

Mites se taas käykään kun uudempaan koriin vanhempaa konetta? Onkos tuolla välin tullut jotain päästömuutoksia?

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 16.12.2008 12:39

katalysaattorin asennuksella se menisi sinne, paitsi jos autossa se on jo niin käy vaikeaksi. päästöthän muuttuu 7/87 kireämmiksi ja -90 oli kanssa jotain muistaakseni.


edit: pvm

jonPPa89
-
Viestit: 67
Liittynyt: 4.8.2008 19:23

ViestiKirjoittaja jonPPa89 » 16.12.2008 17:41

joo katti nykyses on ja sitä vaan ku tohon 87 koriin menis varmaa 5neiliöö peltiä ennen ku pääsisi leimal ja toinen kori on just alkusyksykstä hitsattu ja nyt laukesi kone...


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 92 vierailijaa