Putkisto VR6 Corradoon
Valvoja: ffp jäsenet
Putkisto VR6 Corradoon
Pitäisi cat-back putkisto hommata VR6 Corradoon, vaihtoehdot tuntuu olevan aika vähissä. Simons ja BSR on tullut vastaan, löytyyköhän muita kohtuuhinnalla?
Supersportilta löytyy vr6:seen putkea Hintakaan ei ole kuin vähän kallimmpi mitä BSR:llä tai Miltekillä.
MDcomprexin kautta noita saa myös suomesta.
Itsellä G60:ssa tuo putki ja varsin tyytyväinen olen ollut.
Ulostulo valikoima Supersportilla on melko kattava. Taitaa olla joku 47 eri vaihtoehtoa. Miltekillä ja BSR:llä taitaa olla vain yksi vaihtoehto.
Doc-Poweriltahan Miltekia ja BSR:ää saa.
MDcomprexin kautta noita saa myös suomesta.
Itsellä G60:ssa tuo putki ja varsin tyytyväinen olen ollut.
Ulostulo valikoima Supersportilla on melko kattava. Taitaa olla joku 47 eri vaihtoehtoa. Miltekillä ja BSR:llä taitaa olla vain yksi vaihtoehto.
Doc-Poweriltahan Miltekia ja BSR:ää saa.
Eiköhän ne kaikki sinne pitäisi käydä melko heittämällä, mallikohtaisia kun ovat
Vuosi sitten kun kyselin niin BSR:llä oli vaan aika huikeet toimitusajat. Muistaakseni joku 2kk minimissään olis mennyt. Nyt tosin tilanne voi olla toinen. Itse harkitsin just BSR:än Miltekin ja Supersportin välillä ja päädyin tuohon Supersportin putkeen lähinnä sen takia, että siihen sai valita sen mieleisen putkenpään. Eipä ole kaduttanut vaikka hiukan kalliimmaksi tulikin.
Vuosi sitten kun kyselin niin BSR:llä oli vaan aika huikeet toimitusajat. Muistaakseni joku 2kk minimissään olis mennyt. Nyt tosin tilanne voi olla toinen. Itse harkitsin just BSR:än Miltekin ja Supersportin välillä ja päädyin tuohon Supersportin putkeen lähinnä sen takia, että siihen sai valita sen mieleisen putkenpään. Eipä ole kaduttanut vaikka hiukan kalliimmaksi tulikin.
Doc-Powerilta kerkesin jo kysyäkin BSR:n toimitusaikaa, tammikuun lopulla vois saada. Täytynee kysyä Milltekin hintaa kans. Supersportin takapönttö oli mulla joskus Golffissa, ei tainnut juuri vuotta kauempaa kestää kun ruostui sisukset pois sieltä. Tuossa topicissa ei kyllä BSR ole kauheasti kehuja kerännyt, hinnaltaan kyllä houkuttelis.
Supersportin takapönttö oli mulla joskus Golffissa, ei tainnut juuri vuotta kauempaa kestää kun ruostui sisukset pois sieltä.
Olikos se rosteripönttö? Mä en oiken jaksa uskoa että tuosta rosteriputkesta mitkään osat kovin äkkiä alkaa ruostumaan.
Tuosta BSR:stä noita samoja huonoja kokemuksia lueskelin joten siksi se jäi ostamatta. Tosin kyllä se järjetön toimitusaikakin vaikutti aika vahvasti.
Tämän näköinen on tuo Supersportin hormi
Paikallaan se näyttää tältä ja tältä
En millään jaksa uskoa, että tuo ihan hetkeen minnekään on ruostumassa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”