RS2-mod G-ahtimeen?
Valvoja: ffp jäsenet
RS2-mod G-ahtimeen?
Eli onko näitä moni tehny omiin ahtimiin? heikentääkö ahtimen käyttöikää kuin paljo ja onko kukaan koskaan käyttäny dynolla modin jälkeen että onko siitä mitään hyötyä? Löytyskö mistään linkkiä/kuvia tms. että pääsis vähän enempi jyvälle miten tuota modia kannattis alkaa suunnitteleen? Mitä eroa olikaan tuolla RS-modilla ja RS2-modilla?
kertokee kertokee tästä asiasta tietävät:) yritin searchilla ettiä mutta oli piru kaikki linkit vanhentuneet (g-lader.info ) jne. mitä työkaluja ja teriä ootta käyttäneet työstöön? ja sitte semmonen vielä että onko kukaan perehtynyt tuohon twin inlet systeemiin?
kuvatus
tämän tietenkin vois siirtää tuonne omaan g60 topikkiin...
kuvatus
tämän tietenkin vois siirtää tuonne omaan g60 topikkiin...
Jotenkin tuosta twin-inlet systeemistä tulee ensimmäisenä mieleen vaan erikoisuuden tavoittelu, ellei autossa/koneessa ole jotain spesiaalia joka tuollaista ratkaisua vaatisi?
Kuitenkin hyvin virtaavasta kartiosuodattimesta saadaan jo yksinäänkin huomattavat ilmamäärät menemään läpi, että en usko että kahdesta saisi hirveätä hyötyä.
Kuitenkin hyvin virtaavasta kartiosuodattimesta saadaan jo yksinäänkin huomattavat ilmamäärät menemään läpi, että en usko että kahdesta saisi hirveätä hyötyä.
No ensimmäinen miinus tuosta linkin twin inletistä on että ahtimen spriaalien voitelu loppuu, koska ei näköjään ole huohotusöljyjä johdettu ahtimen imupuolelle kuten orginaalisti. En kanssa tiedä miten paljon tuosta hyöytyä on, aika hyvin se imupuoli virtaa pelkällä yhdellä imulla.
RS2 modissa leikataan puolet ulostulon keskiön kannakkeista pois, ja spiraalin keskireikiä isonnetaan. En lähtisi tekemään tuota muutakuin kisapeleihin. Tämmöisellä insinöörijärjellä mietittynä elinikä putoaa värinöitten takia murto-osaan.
RS2 modissa leikataan puolet ulostulon keskiön kannakkeista pois, ja spiraalin keskireikiä isonnetaan. En lähtisi tekemään tuota muutakuin kisapeleihin. Tämmöisellä insinöörijärjellä mietittynä elinikä putoaa värinöitten takia murto-osaan.
Tuossa kaipaamasi linkki, sivusto on vanhentunut, mutta arkistosta löytyi:
http://web.archive.org/web/20021208023526/www.g-lader.info/g-lader.htm
sieltä RS-Bearbeitung.
Tekstissä todetaan (sujuvalla saksalla) että kyseessä on RS ja RS2 modauksen sekoitus, koska ulostulon sakaroita ei poisteta, mutta muuten tehdään kaikki mahdollinen.
RS2 modista löytyy SLS:n linkki:
http://www.slstuning.de/g_lader/g_ladermodifikation/index.php
Kuvasta näkee että RS2 modissa myös imuaukon halkaisijaa suurennetaan.
Tosiaan tapoja on monia tuhota ahdin, noista voi valita mieleisensä.
http://web.archive.org/web/20021208023526/www.g-lader.info/g-lader.htm
sieltä RS-Bearbeitung.
Tekstissä todetaan (sujuvalla saksalla) että kyseessä on RS ja RS2 modauksen sekoitus, koska ulostulon sakaroita ei poisteta, mutta muuten tehdään kaikki mahdollinen.
RS2 modista löytyy SLS:n linkki:
http://www.slstuning.de/g_lader/g_ladermodifikation/index.php
Kuvasta näkee että RS2 modissa myös imuaukon halkaisijaa suurennetaan.
Tosiaan tapoja on monia tuhota ahdin, noista voi valita mieleisensä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa