Onkos kyseisen moottorin normali keskikulutus maantieajossa noin 10l/100km vai mahtaako jotain olla pielessä. Päästölappua hakiess CO arvot oli todella pielessä, mahtoiko päälle 10 olla mutta ruuvia säätämällä saatiin hyvät, jonka jälkeen tyhjäkäynti hävisi melkein kokonaan ja sen minkä kävi niin kuulosti ettei täysillä käynyt, joten lapun tulostuksen jälkeen ruuvia senverran takas ettei sammu heti rattia kääntämällä. Mikäs voisi olla vika?
Myöskin välillä tuntuu olevan menohalut hukassa, kun lyö kaasun pohjaan ja tuntuu että löysemmällä kaasulla kiihtyisi paremmin, ja myös täyskaasulma alkaa ahtimen lisäksi joku muu vinkuna kuulumaan ja pieni rohina? Kuulostaa pelottavalta.
G60 kulutus ja muuta.
Valvoja: ffp jäsenet
Tulpat, tulpanjohdot, puolanjohto, jakaja, pyöriä vaihdettu ja vieläkään ei muutosta. Röpötystä tasakaasulla paikallaan kierrättäessä.
Viikonloppuna varmaan seosmittari kiinni yms. Koitin sytkälampulla kattoo ennakkoo mutta eipä näkynyt mitään VP:ssä, joten asetellaan sekin sitten miinus kuuteen kun eikös se ole vakiona semmonen ja merkin pitäis olla siellä?
Kattelin muuten sieltä MFA "salavalikosta" niitä juttuja että upper rev limit oli kai jotain ylitte 7000rpm ja eikös näitten pitäs kiertää alle seittemäntonttua? Ja mistäs kaikista se mittaa tota keskikulutusta kosa nyt välillä alkaa näyttään 99,9 MPG
Viikonloppuna varmaan seosmittari kiinni yms. Koitin sytkälampulla kattoo ennakkoo mutta eipä näkynyt mitään VP:ssä, joten asetellaan sekin sitten miinus kuuteen kun eikös se ole vakiona semmonen ja merkin pitäis olla siellä?
Kattelin muuten sieltä MFA "salavalikosta" niitä juttuja että upper rev limit oli kai jotain ylitte 7000rpm ja eikös näitten pitäs kiertää alle seittemäntonttua? Ja mistäs kaikista se mittaa tota keskikulutusta kosa nyt välillä alkaa näyttään 99,9 MPG
Sytkää säätämällä kulkeminen parani ja raksutus täyskaasulla katosi. Joten se kunnossa. Noin 5500rpm jälkeen tuntuu ettei enää kiihdy niinkun kuuluu vaikka ahtaa hyvin?
Seosmittarista sen verta että normaalilla kyläajolla näyttää todella laihaa, viimenen ledi syttyy ja sammuu. Jos polkee kunnolla menee niin rikkaalle kun mittari näyttää. Matka-ajossa 80km/h on normaali. Luutavasti kuuluu olla lämmitettävä lambda? tuohon ei mene kun yksi itse vedetty johto joka on liitetty yhteen liittimen johdoista. Voikohan tuo johtaa suureen kulutukseen?
Seosmittarista sen verta että normaalilla kyläajolla näyttää todella laihaa, viimenen ledi syttyy ja sammuu. Jos polkee kunnolla menee niin rikkaalle kun mittari näyttää. Matka-ajossa 80km/h on normaali. Luutavasti kuuluu olla lämmitettävä lambda? tuohon ei mene kun yksi itse vedetty johto joka on liitetty yhteen liittimen johdoista. Voikohan tuo johtaa suureen kulutukseen?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa