Venton 1,8 koneen kannen pultit
Valvoja: ffp jäsenet
Venton 1,8 koneen kannen pultit
Tarviiko Venton (-93) 1,8 (66Kw) koneen kannen pultteja uusia kannen irroittamisen yhteydessä? Joku tieto on ettei tarviis, mutta onko eriäviä mielipiteitä?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
No ei se varmaan näkyiskään, vaan materiaalin väsymisenä tms. pidemän päälle. Vaan eipä sillä varmaankaan merkitystä noilla kilometreillä ;o)
Taidan tilata motonetistä joka tapauksessa kun tarvi jotain muutakin pientä sieltä ottaa perushuoltoa varten.
Yläpään tiivistesarjan sorruin ottamaan volkkariliikkeestä, maksaa melkein puolta enemmän kuin motonetissä, mutta kestääpähän varmaan kasassa tuon auton loppuelämän ;o) No lupasivat onneksi VW harrastajahinnan osille kun menen hakee ne ens viikolla...
Tuo laitos hukkaa hieman vesiä ja öljyäkin, ja lämpenee mun mielestä hieman hitaammin kuin vielä alkutalvesta, niin meinasin katsoo kannentiivisteen uusiks ja samalla tarkistaa kannen kunnon muutenkin. Autolla ajettu tähän mennessä n. 309tkm. Kulkupuolessa ei muuten mitään ongelmaa kyllä. Ei ainakaan onneksi näyttäis siltä et kannen tiiviste vuotais kovin pahasti, mutta pienikin riittää, se yleensä siitä vain pahenee... Entisessä käyttiksessä (-88 240 volvo) oireili vastaavasti, siinä oli n. 450tkm ajon jäljiltä vielä orggis kannentiiviste paikallaan, vuoti hieman, mutta onneksi vain öljyjä veden sekaan, muttei pahasti toisinpäin. Paisuntasäiliö oli aika limainen loppuvaiheessa sisältäpäin ;o)
Oliko tossa ventossa muuten paisuntasäiliön korkissa joku juttu mikä tuottaa ongelmia jos on venttiili jumissa tms? Muistan joskus sellaisesat ohimennen lukeneeni, mutta ei nyt muista tarkemmin...
Edit: no niin tuli tilattua ne pultitkin, ja jotain muutakin samalla. Noi vesivolkkarit ei ole ihan niin tuttuja mulle kuin noi vanhemmat ilmavaivaiset, siksikin pitää kysellä tyhmiä välillä. Kiitos kuitenkin vastauksista!
Taidan tilata motonetistä joka tapauksessa kun tarvi jotain muutakin pientä sieltä ottaa perushuoltoa varten.
Yläpään tiivistesarjan sorruin ottamaan volkkariliikkeestä, maksaa melkein puolta enemmän kuin motonetissä, mutta kestääpähän varmaan kasassa tuon auton loppuelämän ;o) No lupasivat onneksi VW harrastajahinnan osille kun menen hakee ne ens viikolla...
Tuo laitos hukkaa hieman vesiä ja öljyäkin, ja lämpenee mun mielestä hieman hitaammin kuin vielä alkutalvesta, niin meinasin katsoo kannentiivisteen uusiks ja samalla tarkistaa kannen kunnon muutenkin. Autolla ajettu tähän mennessä n. 309tkm. Kulkupuolessa ei muuten mitään ongelmaa kyllä. Ei ainakaan onneksi näyttäis siltä et kannen tiiviste vuotais kovin pahasti, mutta pienikin riittää, se yleensä siitä vain pahenee... Entisessä käyttiksessä (-88 240 volvo) oireili vastaavasti, siinä oli n. 450tkm ajon jäljiltä vielä orggis kannentiiviste paikallaan, vuoti hieman, mutta onneksi vain öljyjä veden sekaan, muttei pahasti toisinpäin. Paisuntasäiliö oli aika limainen loppuvaiheessa sisältäpäin ;o)
Oliko tossa ventossa muuten paisuntasäiliön korkissa joku juttu mikä tuottaa ongelmia jos on venttiili jumissa tms? Muistan joskus sellaisesat ohimennen lukeneeni, mutta ei nyt muista tarkemmin...
Edit: no niin tuli tilattua ne pultitkin, ja jotain muutakin samalla. Noi vesivolkkarit ei ole ihan niin tuttuja mulle kuin noi vanhemmat ilmavaivaiset, siksikin pitää kysellä tyhmiä välillä. Kiitos kuitenkin vastauksista!
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 71 vierailijaa