Syttyi tuossa öljyvalo kesken matka-ajon.. Tikku näytti alarajaa, joten lisäsin eikä ole vienyt sen jälkeen. Mutta pitäisikö nyt huolestua oikein kunnolla vai voiko tämä olla ominaisuus??
Autolla on ajettu 55tkm, huollettu merkkiliikkeessä ja longlifet koneessa..
Golf V GTi ja öljyvalo
Valvoja: ffp jäsenet
Kuinka paljon tollases audi a6 2.0 vapari koneel olevas atuos on se toleranssi et rupee herjaa öljytason määrää... Tutuilla vaan sellainen auto ja heidän juttujen mukaan öljyä saa lisäillä aika usein... Ei nyt ihan viikoittain mut kuitenki aika usein. Vai onko se taso juttu niin herkkä et jo pienikin lasku saa valon palamaan??? Tuli vaan mieleen kysyä kun oli hyvin sopiva topicci :)
Täysin normaalia öljyn kulutusta gti:lle. Itellä vastaavanlainen auto ja öljyä menee varsinkin edelliseen autoon verrattuna "reilusti". Ei muuta kun katselet välillä tikusta pintoja ja lisäilet tarvittaessa. Itse olen tätä harrastanu muutaman kerran kuukaudessa.. Tosin yllätti se itsenikin kun tuo keltainen öljyvalo sytty ekan kerran.
laittakaa noihin vag turbo koneisii forten motor flushit ja sitten käytte ajamassa koneen tulikuumaksi ja sit vaihdatte öljyt niin karstat poistuu koneesta ja ei vie sen jälkeen öljyä :)
Uuteen koneeseen? Mitäs karstaa siinä nyt on, 2.0TFSi nyt vaan vie pirusti öljyä.
Mulla on vienyt öljyä uudesta saakka hiukan vajaa 1l/10tkm, eli huoltovälillä saa kaadella öljyä koneeseen.
Öljyn merkillä ei ole ollut mitään merkitystä, Shell Helix oli ennen huoltoa. Huollossa vaihtui Castrolliksi, jota kuluu samalla tavalla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”