mitä öljyä corrado G60??
Valvoja: ffp jäsenet
mitä öljyä corrado G60??
minkälaista moottoriöljyä porukka suosittelee/käyttää näissä g60 moottoreissa? olis toi öljyn vaihto edessä!
Castrolin tuotteita itselläni on ollut tapana tuonne laittaa.
Tätä mulla aimmin on ollut, mutta nyt tuli laitettua puolivahingossa tätä, kun satuin hyllystä kiireessä väärän purkin nappaamaan.
Eipä noi niitä halvimpia ole, vaan ei kyllä kalliimpiakaan. Kun öljyt pari kertaa vuodessa tulee vaihdettua niin se nyt on ihan sama vaikka se purkki sen 10-20e enemmän maksaakin.
Golfissa on tullut tätäkin pidettyä kun se ei tunnu muusta pitävän.
Tätä mulla aimmin on ollut, mutta nyt tuli laitettua puolivahingossa tätä, kun satuin hyllystä kiireessä väärän purkin nappaamaan.
Eipä noi niitä halvimpia ole, vaan ei kyllä kalliimpiakaan. Kun öljyt pari kertaa vuodessa tulee vaihdettua niin se nyt on ihan sama vaikka se purkki sen 10-20e enemmän maksaakin.
Golfissa on tullut tätäkin pidettyä kun se ei tunnu muusta pitävän.
Oon kans käyttänu tota 5W-40 rally formulaa
Rally Formula on 5w-50!
Toimii melkeen vehkeessä kun vehkeessä, muuten kyllä aikamoista pesoliäntä..
Laitoin ite silti mitsuun nyt talveksi, kun sitä on jääny.
Castrolin TWS on kyllä hyvää mutta ehkä vähän paksua talvella ja kallistakin, kesäautossa pysynyt koneessa ihan ok:sti..
5w40 magnatec, suosittelen
tuli sitten pistettyä 10W-40 Valvoline Maxlifet koneeseen.. hyvin tuntuuu rullaavan! paljon parempi käyntiääni kuin vanhoilla öljyillä ja ei nakuta kylmänä enään niin kauan. ennen nakutti jonku 2-4min kylmänä, nyt loppuu melkein samantiän nakutus kun käynnistää! vanha öljy oli ihan järkyttävän MUSTAA!! ei oo varmaan entinen omistaja jaksanu vaihdella oikein öljyjä. tuli samalla vaihdettua laatikkoon öljyt metalliputua tuli jonkun verran!
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”