By-bass tai dumppi--> 2.0 tfsi

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

markosi
-
Viestit: 48
Liittynyt: 19.10.2008 15:16

By-bass tai dumppi--> 2.0 tfsi

ViestiKirjoittaja markosi » 25.10.2008 0:18

Mitä versiota olette esim. Forgelta käyttäneet lastutetun koneen yhteydessä? Käykös tuohon samat versiot kuin 1.8t?

Ja muistanko oikein vai oliko tfsi moottorin lastutuksen yhteydessä ollut melko yleistä se että tulee ongelmia bensanpaineensäätimen kanssa?

Tero
-
Viestit: 1793
Liittynyt: 16.7.2003 21:45

ViestiKirjoittaja Tero » 25.10.2008 9:10

Ei käy samat kuin 1.8T. Tuohon en käyttäs yhtään forgen tuotetta.

Jälkimmäiseen kyssäriin että ei.

William
-
Viestit: 635
Liittynyt: 23.7.2003 16:38

ViestiKirjoittaja William » 25.10.2008 11:37

Kuva
En mää ainakaan korvaisi alkuperäistä by-passia (keskellä) tuollaisella kötöstyksellä (forgen näkemys paremmasta venttiilistä).

markosi
-
Viestit: 48
Liittynyt: 19.10.2008 15:16

ViestiKirjoittaja markosi » 25.10.2008 16:15

juujuu.. eli Forgea ei kannata edes harkita. Kai tuohon tekniikkaan nyt jotain ihan päteviäkin sovelluksia on kehitetty?

Tero
-
Viestit: 1793
Liittynyt: 16.7.2003 21:45

ViestiKirjoittaja Tero » 25.10.2008 16:48

Tarkennetaan nyt, jos auto on suht vanha (04-05 nurkilla), saattaa joutua vaihtamaan yhden korkeapaine pa-puolen venttiilin uuteen.

By-passia en korvais muulla kuin uudemmalla vakiolla, kun vanha hajoaa. Uudempiakin on toki mennyt, että eivät nekään ikuisia ole.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 64 vierailijaa