Hälytin (Defa) laukes kesken ajon

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Hane_
-

Hälytin (Defa) laukes kesken ajon

ViestiKirjoittaja Hane_ » 7.3.2006 14:52

Pakko avautua! Oltiin tuossa reissaamassa ja tovin ajon jälkee häly laukes kesken ajon. Pilli huuti ja vilkut vilkku jeejee..
Mulla on siis Defan jälkiasennus häly Golf IV:ssä kaikkilla vakio varusteilla ja oudointa tietysti on että mulla on häly p*skana ollu jo jonkin aikaa. Kaken toiminta loppu ja muutenki eloton eli ei ole voinu ohjelmoida uudestaan.
Eilen se vaan heräs oudoti eloon. Onneks sammutus ja parin uudelleen käynnistyksen jälkee matka taas jatku. Motarilla vaan vähän jänskätti et millon taas alottaa.
Hätävilkut laukes pelkästää sit tulomatkalla mut se ei onnes kestäny kuin tovin.
Oli niin outoa toimintaa et pitää tuota uuden hankintaa vähän nopeuttaa!!

Nanten
-

ViestiKirjoittaja Nanten » 7.3.2006 15:57

Itelläni menossa nyt viikonloppuna oma auto hälyjen asennukseen. hintaahan mokomalle kertyy, mutta mieluummin maksan kunnon hälyistä kuin siitä että katoaa auto.

Hornet 564T - LCD tulee olemaan autossa. kaikkine lisäherkkuineen joita kolmioviseen ikinä saakaan. Ylimääräsistä mikroaaltotutkista aina ajastettavaan kaukokäynnistykseen. Vähän luksusta saa vekottimessa olla :) (lupas kundi kaupanpäällisiksi että mahdollisen autonvaihdon yhteydessä, heittää nuo hälyt uuteen autoon veloituksetta, senverran iso remppa on kyseessä)

Olikos tuo defa ite asennettu vai ihan asentajan toimesta?

Tuomas
admin
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 7.3.2006 18:08

Joku huono kytkös tai oikosulku selvästi. Itsellä rupes hälytin huutamaan kesken ajelun vanhassa kakkoskoppasessani kun kuskin oven sisällä oleva johto oli katkennut ja otti maihin (oisko jäänyt ikkunan mekaniikan väliin kun oli hiukan huonosti johdotettu).

Hane_
-

ViestiKirjoittaja Hane_ » 7.3.2006 18:24

Ihan oli mulla liikkeen asentama ja ollu toiminnassa jo muutaman vuoden ilman mitään..
Aluksi luulin et läppäri sekotti sen kun oli hansikaslokeron kannen päällä ja infrapuna sinne boksin suuntaa mut eihän se voi olla mahdollista.
Ihme systeemejä. Uusi boksi vaan nopeesti tilaukseen. Boksi maksaa 210e ja koko häly 290e..hmm..

Jukka Majava
-

ViestiKirjoittaja Jukka Majava » 7.3.2006 21:24

Mulla kerran Defa teki sen, että auto tyhjäkäynnillä ja häly alkaa huutaan ja ovetkin veti lukkoon. Itse luonnollisesti ulkopuolella. Syyksi selvisi 99% varmuudella Defan alkuperäinen, virtajohdon välissä olevan sulake"rasian" löysät kynnet. Juonitteli jo aikaisemminkin, mutta vasta tuon tempun jälkeen meni sulakepidin vaihtoon. Sen jälkeen ei ole ongelmia ollut.

Juzpa-
-

ViestiKirjoittaja Juzpa- » 10.3.2006 18:30

itellä ventos myös defan häly ja tehny pari kertaa saman et lauennu ku ollu sisällä ja auto käynnis,hiukan kiusallinen tilanne keskellä kaupunkia.ja nyt se sitte ei enää toimi,kauko-ohjain ei tottele.ainut toimiva kilke on toi ledi,vilkkuu aina kun avaa oven :D ja toi boksi asennettu sulakerasian taa sellaseen piiloon et pitäs purkaa prkl koko auto.btw.onko totta et ku vaihtaa paristot kakeen nii pitäs jotenki "koodata" ?

VariantR
-

häly!

ViestiKirjoittaja VariantR » 10.3.2006 19:26

jos halut kunnon hälyttimen niin ostas..COBRA..mä laitatin ventoon ja on hyvä!! eikä huutele itekseen...

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”