Auton ovet avautuivat aivan normaalisti ja auto lähti käyntiin. Sammutin auton ja yritin painaa kauko-ohjaus avaimesta ovet lukkoon, mutta mitään ei tapahtunut. Vaihdoin jopa pariston.
Olen kuullut, että avain ja vastaanotto-yksikkö eivät "keskustele" enää, vaan avain pitäisi synkronoida? Miten se tapahtuu? Pitääkö sen jälkeen myös toinen avain synkronoida? Auto Passat 1999.
Passat kauko-ohjaus synkronointi?
Valvoja: ffp jäsenet
Kaukosäätimet putsattua elektronikkaputsarilla...
Moro Jaho!
Tämän kopioin bentleyn keskustelufoorumilta (lontoon-murretta):
It's easy!!!
Infact they use the same strategy as for Audi...
I happened to own Audi A4 and VW Passsat 99...
In while ago had to replace batery for Audi remote, and ofcourse it has to be accepted by car "brains" afterwards..
So the sequence as it was described in the previous reply:
1) One key goes into ignition and turned on (Don't start the car)
2) With the second key, close the door and press either lock or unlock for 4 seconds, at the end the side markers should blink twice, and car opens, or on some cars you have to press both lock and unlock buttons together...
Tämän kopioin bentleyn keskustelufoorumilta (lontoon-murretta):
It's easy!!!
Infact they use the same strategy as for Audi...
I happened to own Audi A4 and VW Passsat 99...
In while ago had to replace batery for Audi remote, and ofcourse it has to be accepted by car "brains" afterwards..
So the sequence as it was described in the previous reply:
1) One key goes into ignition and turned on (Don't start the car)
2) With the second key, close the door and press either lock or unlock for 4 seconds, at the end the side markers should blink twice, and car opens, or on some cars you have to press both lock and unlock buttons together...
Jatketaan samaan kasaan, että miten tuo hoidetaan oikein 01 golffissa? Kauko-ohjain on mallia se missä nappulasta painaen kääntyypi avain esille siittä laitteen kyljestä ja ohjaimen takaosassa ei ole sitä metallista lenkkiä.
Ohjekirjassa ja netissä olevia about kymmentä eri variaatiota kokeilleena en ole ko. hommassa onnistunut. Jotenkin tuntuisi että tuo lähetin on sökö (on tosin sellainen komponentti ettei sen luulisi hajoavan). Näkeekö Vag-comilla keskuslukituspyynnöt vai tarviiko itte alkaa kyhätä jotain radiovastaanotinta ja tutkia lähteekö signaalia vai ei? Ja jos lähetin on sökö niin mitäs kustantaa uusi (tai eikös tuohon käy jonkun romutetun autonkin kaukohjaimen taka-osa)?
Ohjekirjassa ja netissä olevia about kymmentä eri variaatiota kokeilleena en ole ko. hommassa onnistunut. Jotenkin tuntuisi että tuo lähetin on sökö (on tosin sellainen komponentti ettei sen luulisi hajoavan). Näkeekö Vag-comilla keskuslukituspyynnöt vai tarviiko itte alkaa kyhätä jotain radiovastaanotinta ja tutkia lähteekö signaalia vai ei? Ja jos lähetin on sökö niin mitäs kustantaa uusi (tai eikös tuohon käy jonkun romutetun autonkin kaukohjaimen taka-osa)?
Olisi pitänyt lukea ohjekirjaa ensin...Siellähän ohje oli, ja se toimi.
omassa autossani piti tehdä seuraavaa:
Koska auton ovet eivät menneet lukkoon kauko-ohjausavaimella, painoin kuitenkin avaimesta lukitusnappia ja heti perään laitoin mekaanisesti avaimesta kääntämällä ovet lukkoon.
Tällöin syntyi "yhteys" ja avain pelittää taas.
omassa autossani piti tehdä seuraavaa:
Koska auton ovet eivät menneet lukkoon kauko-ohjausavaimella, painoin kuitenkin avaimesta lukitusnappia ja heti perään laitoin mekaanisesti avaimesta kääntämällä ovet lukkoon.
Tällöin syntyi "yhteys" ja avain pelittää taas.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa