Passatin madallus ?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

^4Motion^
-
Viestit: 32
Liittynyt: 24.2.2006 11:43

Passatin madallus ?

ViestiKirjoittaja ^4Motion^ » 24.2.2006 11:54

Auto on nyt sitte kai -00 vuosimallia (farkku) mutta -99 loppuvuodesta otettu käyttöön. En tiedä onko tuolla nyt mitään merkitystä mutta kuitenkin.
Ja ostin juuri kk sitte auton ja kaikki on ihan uutta minulle, ja mielessä olisi jos kesäksi sais vähän matalemmaksi. ( ei kyllä nyttekään korkea ole ) Ja ihan sellasia peruskysymyksiä haluaisin tietää, että kun jousethan voi vaan yksistään vaihtaa ilman iskareiden vaihtoa. Mutta tietääkseni tässäkin on sitte taas huonot puolensa. Eli väsyykö vakioiskarit nopeesti ja millainen auton hallinta on tämän jälkeen ?

Ja ihan itse pystyy vaihtamaan ihan omassa tallissa ilman kummempia välineitä ? Tai millanen homma on vaihtaa sitte iskarit ja jouset tai pelkästään jouset ?

Ja sitte vielä että joutuuko jotain paperisotia käymään katsastuskonttorilla tai jotain ?
:D

Wolle
-
Viestit: 557
Liittynyt: 10.10.2005 14:45

ViestiKirjoittaja Wolle » 24.2.2006 12:58

Tuolta tekstit-osiosta löytyy aiheesta paljonkin tietoa, luepa vaikka nuo ensin:

http://ffp-motorsport.com/tuning/alusta.php
http://ffp-motorsport.com/tuning/alusta2.php
http://ffp-motorsport.com/tuning/alusta3.php

...ja searchilla lisää!


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa