Tarkotus olis korvata korkeapäästöseksi rekisteröidytä pg-moottorilla varustetusta golffista G-ahdin vastaavalla halvemmalla mekaanisella ahtimella ja tyrkyllä olis mersusta irrotettu eatonin m45. Kysymyksenä lähinnä on onko joku toteuttanut käytännössä moista projektia? Katsastuskonttorillahan ei varmaan pitäis tulla mitään kummempia ongelmia, kun toi peli on lähtökohtasesti jo mek.ahdettu ja korkeapäästöinen, niin se taitaa mennä läpi pelkkänä ahtimen vaihtona, kunhan penkityslaput on olemassa, vai kuinka?
Miten käytäntö, tarkotus olis rakentaa säädettävä kiinnityskannake uudelle ahtimelle, käyköhän Esim c230 mersun vakio hihnapyörä miten suoraan volkkarin hinoihin? Jonkin sortin välijäähdytin ja imuputketkin olisi väsättävä. Auttais vaan hitusen, jos löytyis joku joka on toteuttanut vastaavaa aiemmin...
G60 ahtimen korvaaminen eaton m45
Valvoja: ffp jäsenet
-
- uusi tulokas
- Viestit: 1
- Liittynyt: 31.1.2006 11:24
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa