Oon hommaamassa saksantuonti gti golfia -98 1.8t missä ei lämmittimiä ole.
Olisin kysellyt että millasen lämmittimen niihin yleensäkin saa asennettua?
Olen ymmärtänyt että jotain letku-juttuja? Entä normaali (perinteinen) lohkolämmitin?
Missä hinnoissa nämä kulkee asennuksen kanssa ja olisko kertoo jokin edullinen asennuspaikka jyväskylän seudulta?
Onko näissä lämmittimissä jotain taso/hintaeroja?
sisäpistokekin olis tarkotus laittaa... minneköhän hinta suuntautuu? osat varmaan on jotain 250€ paikkeilla?
lohkolämmittimen asennus JKL-seudulla (1.8t gti golf)
Valvoja: ffp jäsenet
eli ei oo tietoo että minne ne hinnat sijoittuu? AD-sivuilla oli että lohkolämmittimen asennushinnat alkaen 45€
mitähän ne sit pyytää koko homman asennuksesta... lämmitin&sisähaara?
eli... saakohan tähän autoon nyt sitten sitä tavallista lämmitinta vai meneekö jollekin letku-osastolle? ja onko siinä jotain käytännön eroa... tai kustannuseroa ;)
mitähän ne sit pyytää koko homman asennuksesta... lämmitin&sisähaara?
eli... saakohan tähän autoon nyt sitten sitä tavallista lämmitinta vai meneekö jollekin letku-osastolle? ja onko siinä jotain käytännön eroa... tai kustannuseroa ;)
Noin +-400 euroa sisähaaralla asennettuna. Letkulämppäri. Ja jos tuo sun pirssin moottorityyppi on AGU (mulla ainakin oli 98-malli) niin siihen ei saa muuta kuin letkun/bentseenilämmittimen. Joihinkin muihin 1.8T:n moottorityyppeihin sitten löytyykin valmis paikka lohkikselle. Myös säteilylämmitin noihin kaikkiin pitäis kai passata, mut sekin on muistaakseni jonkin verran hinnakkaampi.
Tuolla Ad:lla se ainakin onnistuu järkihintaan ja ohan noita pajoja täällä enemmänkin ellei halua volkkarille viedä.
Tuolla Ad:lla se ainakin onnistuu järkihintaan ja ohan noita pajoja täällä enemmänkin ellei halua volkkarille viedä.
Niinno, noniinno. Miten sen nyt ottaa. Ensinnäkin tuohon omaan kinneriin sen pa-lämmittimen asennus ei ole ihan bolt-on tyyppinen juttu ja toisekseen omalla työmatka-ajolla (n.5km suuntaansa) tulee ongelmia akun kanssa. Toki sen sisälämppärin voi laittaa pois päältä ja säästää akkua, mut mieluummin kuitenki lähden lämpimällä autolla jos kerran sekin mahdollisuus on käytettävissä.
Henk.koht. valinta tietty, mut omalla kohdalla totesin et ei maksa vaivaa ja rahaa takasin. Perinteinen lohkis olis ollut paras vaihtoehto hinta-laatu-suhteeltaan, mut ei viittinyt alkaa lohkon kylkeen reikää poraamaan...
Henk.koht. valinta tietty, mut omalla kohdalla totesin et ei maksa vaivaa ja rahaa takasin. Perinteinen lohkis olis ollut paras vaihtoehto hinta-laatu-suhteeltaan, mut ei viittinyt alkaa lohkon kylkeen reikää poraamaan...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 6 vierailijaa