Golf IV GTI 132kw tehonlisäys
Valvoja: ffp jäsenet
-
- uusi tulokas
- Viestit: 2
- Liittynyt: 7.8.2005 20:39
Golf IV GTI 132kw tehonlisäys
Tervehdys!
Eli olisi tarkoitus hankkia tehonlisäystä tuommoiseen 25-vuotis Golfiin. En tiedä juuri mitään virityksestä, joten siksi siirryinkin tänne alan miesten pariin. Haluaisin autoon semmoset 230-250hv. Haluaisinkin tietää, että miten kyseinen tehonlisäys autoon saataisiin. Tiedän, että lastulla saa jonkin verran tehoa, mutta kysymys onkin, että kuinka paljon sillä saa sitä. Käsittääkseni tuo 1.8T 20v kone pitäis olla aika hyvä viritys kohde.
Eli jos joku viitsisi kertoa hyvän tavan saavuttaa kyseinen tehonlisäys tuonne 230-250hv tienoille niin olisi vahva suoritus. Virityksessä tulisi ottaa huomioon myös se, ettei kone leivo heti kiinni moottoritiellä:) Jos jollain on myös kokemusta, että missä hintaluokassa kyseinen viritysaste pyörii niin suuntaa antavia vaihtoehtoja otetaan vastaan.
Voi vastata ihan tyyliin, että "Jos olisin sinun kengissäsi niin tekisin ensiksi..."
Eli olisi tarkoitus hankkia tehonlisäystä tuommoiseen 25-vuotis Golfiin. En tiedä juuri mitään virityksestä, joten siksi siirryinkin tänne alan miesten pariin. Haluaisin autoon semmoset 230-250hv. Haluaisinkin tietää, että miten kyseinen tehonlisäys autoon saataisiin. Tiedän, että lastulla saa jonkin verran tehoa, mutta kysymys onkin, että kuinka paljon sillä saa sitä. Käsittääkseni tuo 1.8T 20v kone pitäis olla aika hyvä viritys kohde.
Eli jos joku viitsisi kertoa hyvän tavan saavuttaa kyseinen tehonlisäys tuonne 230-250hv tienoille niin olisi vahva suoritus. Virityksessä tulisi ottaa huomioon myös se, ettei kone leivo heti kiinni moottoritiellä:) Jos jollain on myös kokemusta, että missä hintaluokassa kyseinen viritysaste pyörii niin suuntaa antavia vaihtoehtoja otetaan vastaan.
Voi vastata ihan tyyliin, että "Jos olisin sinun kengissäsi niin tekisin ensiksi..."
Tuossa suora lainaus LMS:n sivuilta:
1,8 T 180hv
MTM 195 G4180 Moottoriohjausjärjestelmän uudelleen ohjelmointi. 195 hv / 5500 r/min ja 300 Nm / 3200 r/min 1360 €
MTM 200 G4180 Edellisen lisäksi pakoputken loppuosa ruostumattomasta teräksestä 200 hv / 5500 r/min ja 320 Nm / 3300 r/min 2115 €
MTM 215 G4180 Edellisten lisäksi pakoputken keskivaimennin ruostumattomasta teräksestä 215 hv / 5600 r/min ja 340 Nm / 3300 r/min 2630 €
MTM 232 G4180 Edellisten lisäksi mm. avarrettu pakosarja ja kkk k04 turboahdin 232 hv / 5600 Nm ja 350 Nm / 3400 r/min 6580 €
ja lisätietoja mm suorituskyvystä MTM:n omilta sivuilta -> http://www.mtm-online.de/en/vw_tuning_GOLF4132.html
1,8 T 180hv
MTM 195 G4180 Moottoriohjausjärjestelmän uudelleen ohjelmointi. 195 hv / 5500 r/min ja 300 Nm / 3200 r/min 1360 €
MTM 200 G4180 Edellisen lisäksi pakoputken loppuosa ruostumattomasta teräksestä 200 hv / 5500 r/min ja 320 Nm / 3300 r/min 2115 €
MTM 215 G4180 Edellisten lisäksi pakoputken keskivaimennin ruostumattomasta teräksestä 215 hv / 5600 r/min ja 340 Nm / 3300 r/min 2630 €
MTM 232 G4180 Edellisten lisäksi mm. avarrettu pakosarja ja kkk k04 turboahdin 232 hv / 5600 Nm ja 350 Nm / 3400 r/min 6580 €
ja lisätietoja mm suorituskyvystä MTM:n omilta sivuilta -> http://www.mtm-online.de/en/vw_tuning_GOLF4132.html
-
- uusi tulokas
- Viestit: 2
- Liittynyt: 7.8.2005 20:39
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa