Oljynpaineista ja käsijarrusta mk2...
Valvoja: ffp jäsenet
Oljynpaineista ja käsijarrusta mk2...
Eli pari kyssäriä.. ensinäkin oljynpaineista, mitä niiden pitäis olla kylmänä/kuumana? Itellä vuotaa oljyä ja ku laitoin painemittarin kiinni ni se meinaa että kylmänä 6-7 bar ja kuumana 2-3,5... Kuulostaa ainaki minun korvaan vähä kovilta luvuilta mutta kertokaapa tietäväiset mitä noi luvut pitäis olla?
Toinen asia olis käsijarruvaijereista, elikkä miten gti:n kahvassa on ne vaijerit kiinni ku cl:län kahvassa ne kiertää sieltä alta ja kiinniittyy sitte eteen semmoseen irtopalaan, mutta ku laitoin levyjarrullisen taka-akselin ni eipä tunnu yltävän vaijerit ku kahvan taka osaan saakka.. eli onko kahva jotenkin eri näkönen?
Kiitoksia jo etukäteen.
Toinen asia olis käsijarruvaijereista, elikkä miten gti:n kahvassa on ne vaijerit kiinni ku cl:län kahvassa ne kiertää sieltä alta ja kiinniittyy sitte eteen semmoseen irtopalaan, mutta ku laitoin levyjarrullisen taka-akselin ni eipä tunnu yltävän vaijerit ku kahvan taka osaan saakka.. eli onko kahva jotenkin eri näkönen?
Kiitoksia jo etukäteen.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
Jeesh kiitoksia erittäin paljon paine tiedoista, helpotti tuskailua vian etsinnän kanssa. Meinasin vain että jos olis ollu korkeet paineet ni ois sen takia ollu herkkä vuotamaan... Pullautellu stefoja tjms.
Tänään selkisi perusteellisen koneen kuivauksen jälkeen, että öljy tulee nokka-akselin stefan välistä, sisäpuolelta eli akselin ja stefan välistä. Se on ilmeisesti tullu alareunastaan vähä ulospäin, jolloin niistä kahesta tiivistysnystyrästä vain toinen ja sekin vain osin oli pitelemässä öljyä sisäpuolella.. tiedä sitten syytä moiseen... Huomenna stefa ja öljy kauppaan! Toivottavasti vuoto lakkaa. Tippaki ketuttaa!! =)
Tänään selkisi perusteellisen koneen kuivauksen jälkeen, että öljy tulee nokka-akselin stefan välistä, sisäpuolelta eli akselin ja stefan välistä. Se on ilmeisesti tullu alareunastaan vähä ulospäin, jolloin niistä kahesta tiivistysnystyrästä vain toinen ja sekin vain osin oli pitelemässä öljyä sisäpuolella.. tiedä sitten syytä moiseen... Huomenna stefa ja öljy kauppaan! Toivottavasti vuoto lakkaa. Tippaki ketuttaa!! =)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa