Corrado G60:n lastuttaminen

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Kasetti
-
Viestit: 235
Liittynyt: 25.7.2005 20:13

Corrado G60:n lastuttaminen

ViestiKirjoittaja Kasetti » 10.11.2005 14:05

Eli kysynkin voiko vakioahdinpyörällä ja virilastulla ajella eteenpäin ja onko ko. hommassa vaaransa?

On nimittäin lastu kourassa ja himottais testata, mutta ei ole tietoa seuraamuksista - varsinkaan, kun on vakiokiekko (78mm) paikallaan.

Miten on keston laita em. tapauksessa? Lisäksi, jos jollakin on hyviä linkkejä G-laderin irtiottoprosessiin liittyen, niin jos viittisitte ilmoitella...

Tarkoitus olisi joskus keväällä käyttää ahdin Laitilan suunnassa ja toi irrottelu arveluttaa...

Dopi
ffp jäsen
Viestit: 1036
Liittynyt: 18.7.2003 20:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dopi » 10.11.2005 14:26

eipä siinä mitään ihmeellistä ole tuon irroituksessa... juuri jokin aika oli asian tiimoilta oma topikkikin...

http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=47511

Voi tuolla vakioahdinpyörällä + lastulla ajella. Ei siinä mitään pitäis tapahtua. Tosin ei siellä mitään suuria tapahdu tehopuolellakaan. Kokeilla sitä tietenkin voi....


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa