Eli kysynkin voiko vakioahdinpyörällä ja virilastulla ajella eteenpäin ja onko ko. hommassa vaaransa?
On nimittäin lastu kourassa ja himottais testata, mutta ei ole tietoa seuraamuksista - varsinkaan, kun on vakiokiekko (78mm) paikallaan.
Miten on keston laita em. tapauksessa? Lisäksi, jos jollakin on hyviä linkkejä G-laderin irtiottoprosessiin liittyen, niin jos viittisitte ilmoitella...
Tarkoitus olisi joskus keväällä käyttää ahdin Laitilan suunnassa ja toi irrottelu arveluttaa...
Corrado G60:n lastuttaminen
Valvoja: ffp jäsenet
eipä siinä mitään ihmeellistä ole tuon irroituksessa... juuri jokin aika oli asian tiimoilta oma topikkikin...
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=47511
Voi tuolla vakioahdinpyörällä + lastulla ajella. Ei siinä mitään pitäis tapahtua. Tosin ei siellä mitään suuria tapahdu tehopuolellakaan. Kokeilla sitä tietenkin voi....
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=47511
Voi tuolla vakioahdinpyörällä + lastulla ajella. Ei siinä mitään pitäis tapahtua. Tosin ei siellä mitään suuria tapahdu tehopuolellakaan. Kokeilla sitä tietenkin voi....
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa