Mihin suuntaa sitä ilmaruuvia pitää kääntää, jotta saisi koneen laihemmalle?
Vaihdoin juuri kumilaipan ja tsekkasin sähköiset värkit, kun katastussetä ei tykännyt päästöistä... (alipaineletkuja irti)
Nyt on enää CO2 korkealla.
Eli: AUKI vai KIINNI- suuntaan
Kiitos!
Edit1: Ilmaruuvi nimitys juuri sekoittaa... luulisi ilman lisäämisen eli aukipäin kiertämisen vievän laihemmalle. Onko faktaa kellään? Mistään opuksista löytyy vaan: säädä tyhjäkäyntiseos tästä.
Edit2: Meinasi setä viedä kilvet, oli päästöt niiiin kovat... Kaasari taas irti... Motonetista ostetusta kumilaipasta vulkanoinnit irti! kumia lerputti imusarjassa. Ei ihme, ettei oikein toiminut. Uusi laippa, uudet letkut, vahatermarin huijaus 3mm tangolla niin, että tappi on vähintään 4mm ulkona, sytkä kohdalleen, seokset korvakuulolla. Käy todella hienosti ja kulkee. Kylmänä tosin pitää kaasulla pitää hetki käynnissä, kun vahatermaria on huijattu.
Pierburg 2E2 Seoksen säätö
Valvoja: ffp jäsenet
Pierburg 2E2 Seoksen säätö
Viimeksi muokannut Pekveik, 22.11.2005 5:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa