Pierburg 2E2 Seoksen säätö

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Pekveik
-
Viestit: 8
Liittynyt: 9.11.2004 12:28

Pierburg 2E2 Seoksen säätö

ViestiKirjoittaja Pekveik » 9.11.2005 14:44

Mihin suuntaa sitä ilmaruuvia pitää kääntää, jotta saisi koneen laihemmalle?
Vaihdoin juuri kumilaipan ja tsekkasin sähköiset värkit, kun katastussetä ei tykännyt päästöistä... (alipaineletkuja irti)
Nyt on enää CO2 korkealla.
Eli: AUKI vai KIINNI- suuntaan
Kiitos!

Edit1: Ilmaruuvi nimitys juuri sekoittaa... luulisi ilman lisäämisen eli aukipäin kiertämisen vievän laihemmalle. Onko faktaa kellään? Mistään opuksista löytyy vaan: säädä tyhjäkäyntiseos tästä.

Edit2: Meinasi setä viedä kilvet, oli päästöt niiiin kovat... Kaasari taas irti... Motonetista ostetusta kumilaipasta vulkanoinnit irti! kumia lerputti imusarjassa. Ei ihme, ettei oikein toiminut. Uusi laippa, uudet letkut, vahatermarin huijaus 3mm tangolla niin, että tappi on vähintään 4mm ulkona, sytkä kohdalleen, seokset korvakuulolla. Käy todella hienosti ja kulkee. Kylmänä tosin pitää kaasulla pitää hetki käynnissä, kun vahatermaria on huijattu.
Viimeksi muokannut Pekveik, 22.11.2005 5:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Mikhauta
-
Viestit: 3845
Liittynyt: 23.7.2003 10:18

ViestiKirjoittaja Mikhauta » 9.11.2005 15:18

Kiinni päin, jos loogisesti ajatellaan... Ja niin päin se oli tossa mun autossa. Siinä on kyllä Keihinin kaasari.

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 9.11.2005 22:13

Tossa se on ilmaruuvi.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa