Asensin omaan -89 16v GTI Golffiini kyseisen alustan ja keula tuli tosi alas, onkohan sitä millään mahdollista nostaa kun ottaa 14" talvipyörät kiinni loksuihin 185/65-14 kokoluokassa?
En aivan ostaessani arvannut että laskee niin paljon, onko mahdollista kun vien kulmien säätöön että saisin tolppien asennolla jotenkin hiukan keulaa ylöspäin vai joutuuko sitten ostamaan uudet etutolpat vaikka 40 mm laskevat? Vai olisikohan niin että olen asentanut ne etutolpat jotenkin väärin? Kiritäänkä se iskarin varren pultti (konehuoneen puolella) keulan ollessa ilmassa vai niin että renkaat maassa ollessa? Ja mitä muuta otettava huomioon asennuksessa?
Jos jollakin kuvia samanlaisella alustalla olevasta G2:sta ottaisin mielelläni vastaan.
FK 60/40...
Valvoja: ffp jäsenet
FK 60/40...
Viimeksi muokannut marko69, 8.11.2005 23:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuossa mun golffi siihen aikaan kun en vielä ollut lisäksi jousia takaa leikannut. klik . Tuntuu vähän ihmeelliseltä että sulla ottaa kaariin kiinni. Mulla ei ollu mitään ongelmia 14" samalla rengastuksella kuin sulla, ja vasta 17" kanssa piti kaarien kanttaukset kääntää.
Taita/leikkaa aluksi nuo kanttaukset, se auttaa paljon ja on suht nopea homma.
Taita/leikkaa aluksi nuo kanttaukset, se auttaa paljon ja on suht nopea homma.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”