GT:n takajarrut jumittaa ja laahaa. Tarjolla olisi G60 Syncro Rallyen takajarrusatulat, mutta sopivatko ne heittämällä?
Jollei, niin minkähän malliston Toyo Avensiksen alumiinisatuloita väki olikaan Golffeihinsa ruuvannut?
Käykö G2 G60 4x4 takajarruosat GT-koppaan?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Kiitos vastauksistanne.
Myös perus-GTI:ssä olleita osia on tarjolla mutta nuo Rallyeksi merkityt ovat tällä haavaa halvin tarjous. Siksi tuo kymysys.
HJ, tottakai kiinnostaa halvalla päästä - olen hahmottanut sen verran että jarrusatuloihin on jokin tiivistesarja saatavilla ja purku, jonkinlainen putsaus, uudet tiivisteet olisi mahdollinen tapa saada nuo reilaan. Jotkut lienevät laittaneet joitakin rasvanippoja noihin ja työntäneet vaseliinia sisään myös. Joku taas sanoo että tarpeeksi vanhat satulat (minulla vm.-88 ja n. 340.000km) kun on niin ei auta enää muu kuin vaihto tuoreempaan. Olisiko tarkempaa tietoa tarjolla?
Noihin komponentteihin kajoaminen on sellainen työ, johon en itse rupea. On kuitenkin kelpo paja lähellä, joka tekee mitä pyydetään niillä osilla, mitä tuodaan. Haenkin tästä näkövinkkelistä (kierrätyskomponentit+ostotyö) edullisinta vaihtoehtoa.
Myös perus-GTI:ssä olleita osia on tarjolla mutta nuo Rallyeksi merkityt ovat tällä haavaa halvin tarjous. Siksi tuo kymysys.
HJ, tottakai kiinnostaa halvalla päästä - olen hahmottanut sen verran että jarrusatuloihin on jokin tiivistesarja saatavilla ja purku, jonkinlainen putsaus, uudet tiivisteet olisi mahdollinen tapa saada nuo reilaan. Jotkut lienevät laittaneet joitakin rasvanippoja noihin ja työntäneet vaseliinia sisään myös. Joku taas sanoo että tarpeeksi vanhat satulat (minulla vm.-88 ja n. 340.000km) kun on niin ei auta enää muu kuin vaihto tuoreempaan. Olisiko tarkempaa tietoa tarjolla?
Noihin komponentteihin kajoaminen on sellainen työ, johon en itse rupea. On kuitenkin kelpo paja lähellä, joka tekee mitä pyydetään niillä osilla, mitä tuodaan. Haenkin tästä näkövinkkelistä (kierrätyskomponentit+ostotyö) edullisinta vaihtoehtoa.
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=24848
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=46215
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=40974
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=43249
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=26559
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=42170
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=46215
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=40974
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=43249
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=26559
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=42170
Viimeksi muokannut Tuomas, 7.11.2005 21:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Jos ei ite tee niin sitten voi olla kannattavinta ostaa uudet satulat. Ne toimii yhtä pitkään kun huollettu eikä tarvi maksaa purku-/kasaustyöstä.
Siis jos satulan ite irrottaa ja kiinnittää.
Tiivistesetti maksoi jotain 12 € ja risat. Omalle työlle en laskenu hintaa ni edullisekshan toi tuli. Mäntää ei tarvinu vaihtaa ja se olis ollu jo melki 30 €.
Siis jos satulan ite irrottaa ja kiinnittää.
Tiivistesetti maksoi jotain 12 € ja risat. Omalle työlle en laskenu hintaa ni edullisekshan toi tuli. Mäntää ei tarvinu vaihtaa ja se olis ollu jo melki 30 €.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa