G2 takajarrusatula Avensiksesta?
Valvoja: ffp jäsenet
G2 takajarrusatula Avensiksesta?
Eli kuulin ostikon mukaisesta jutusta, että Avensiksen satula kävisi suoraan golffin satulan tilalle. Pitääkö paikkaansa ja onko joku vaihtanut??
Ja että miksikö? Kun hieman jumittaa ja olen kuullut että avensiksessa ei jumitus ongelmia olisi...
Ja itsellä niitä on jo katsastukseen herkistelty parina kesänä, mutta nyt olisi aika tehdä asialle jotain kestävämpää.
Ja että miksikö? Kun hieman jumittaa ja olen kuullut että avensiksessa ei jumitus ongelmia olisi...
Ja itsellä niitä on jo katsastukseen herkistelty parina kesänä, mutta nyt olisi aika tehdä asialle jotain kestävämpää.
Rollellahan tunnetusti on ja muutkin aikovat laittaa:http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=36078
tuolla lopussa on jotakin juttua..
tuolla lopussa on jotakin juttua..
Ja se kannattaa huomioida, että liukutapit käyvät perin lyhiyksi jos palat golffin levyn kanssa ajaa aivan loppuun.
Hyvin samanlaiset satulathan nuo on kuin esim Golf 4:ssä, ja niissähän ainakin on ollut jo jumitusongelmaa, joten luulen että 10 vuotta suolassa uinut Toyota satula jumittaa aivan samalla tavalla kuin vanha kakkiksenkin takasatula. Mutta uusi on tietysti aina uusi.
Hyvin samanlaiset satulathan nuo on kuin esim Golf 4:ssä, ja niissähän ainakin on ollut jo jumitusongelmaa, joten luulen että 10 vuotta suolassa uinut Toyota satula jumittaa aivan samalla tavalla kuin vanha kakkiksenkin takasatula. Mutta uusi on tietysti aina uusi.
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
tuossa on muutama kuva satulasta. Avensiksen takajarrusatula kirjoitettuna oikein, jotta haullakin voipi tuo löytyä...
Kuvat on ainoastaan satula irrallaan, voin myös ottaa kuvia paikallaan...
Kuvat on ainoastaan satula irrallaan, voin myös ottaa kuvia paikallaan...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”