Takavalot: maavikako???
Valvoja: ffp jäsenet
Takavalot: maavikako???
juu elikkäs söötsillä en osannu hakea millää nii velhot vois heittää mua vinkillä... autona golf mk3 ja takavalot laulaa lambadaa. elikkä ajovalot pelaa jarruvalot pelaa, mutta kun laittaa vilkun päälle nii käy sellain disco takana että travoltakin kalpenee lauantai illan kuumeessa. eikä siinäkään vielä kaikki... jos painat vielä jarrua ei vilku enää ainutkaan vilkku koko kierroksella. etupäässä ei muuta vikaa kun että vilkun kanssa myös toinen vilkku hehkuu hiukan. itse epäilin maavuotoo mutta enpä osannut löytää paikkaa mistä vois reistaa... jäähdytysneste säiliön alla oli joku, korjattu. likainen konehuone pesty. ja akun navat putsattu. olen siis hopeless... palautetta kaivataan.
Vika löyty... sileen kontin myötä lisäjarruvalon piuha oli kastuessaan tehny oikarin. seuraus: Ekalta valolta maa napa palanut poikki. toimenpiteet: vedin kokonaan uuden maan siihen valaisimen "runkoo". Ja nyt pelaa lamput niinkun pitää.. kiitos vielä avusta. Modit voi poistaa postin jos siltä tuntuu.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”