Eli minkälainen homma on noin yleensä vaihtaa kun edellinen omistaja löysän vesipumpun laakerin takia kiristi remmiä liikaa jolloin laturin siivapyörä meni "piloille" eli siellä on ura ja remmi "pohjaa" eli kiristäminen ei auta vaan laturin remmi vinkuu aina silloin tällöin.
Eihän se menoa haittaa mutta v-mäinen ääni. Riittääkö jos ottaa siivapyörästä kii ja kääntää mutterin auki (myötä vai vastapäivää?) vai onko niissä normaalia kiilaa vai mitä missä mikä?
Siis paikallaan nyt ens alkuun, kun minulla on laturin perseessä jarrutehostimen käyttöhärveli niin ei viittis sitä turhaan irroittaa, tilaa on kyllä melko kivasti..
Laturin siivapyörä
Valvoja: ffp jäsenet
Juuri vaihdoin rouvan kulkineeseen ko. siivapyörän ja siinä Boschin laturissa oli vaan kiilalle paikka, mutta kiilaa ei ollut. Pulttikoneella kiinni ja hyvin on pysynyt, tuli muuten alumiininen siivapyörä, jossa ei ollut kiilauraa, joten ei liene kovinkaan tarpeellinen tarvikeosa valmistajankaan mielestä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa