Purkasin LJ:stä ahtimen (toyota sc-20 jotain) pois ja sitä samaa ei toinna enää takaisin laittaa. Mikä korvaavaksi? En tarvi viritys potentiaalia, luulen että virittyy huomattavasti lähestulkoon millä turbolla tahansa enstiseen verattuna. Vielä parmpi jos A/R yms. joutavat nippelitiedot olis jiirissä koneen kanssa.
Joku on tehnyt ko. koneeseen onnistuneen virityksen "Saapin to3 Garretilla", mutta kun niitäkin on sen saatanan sata versiota. Ja pirullinen kiirekkin olis! Mites nämä teidän muuttuva geometriset Garretit, onnistuisko? Moottorihan on malliltaan 2L-T, Eli 2,4 turbodiesel, sama mitä on Hiacet ja Hiluxit täynnä. Moottori kiertää jotain 3000rpm 100kmh/h nopeudessa..
Pumpun nestepäälle en tee mitään, en rakentele mitään muutakaan suureen tehon nousuun tähtäävää. Uusia laippoja ja öljylinjoja taidan joutua tekemään.
Nyt ei ole aikaa eikä inspiraatiota kokeilla. Kokemuksia, kuulopuheita tai jopa käypästä ahdinta hyllyssä? Jos, soita 040-7737772, tai laita edes tänne tietoa. Kiitos!
Toyota LJ70:n SUURI turbo ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Joo, on diiseli. On muutamat nimelta tutut -kaverit käyttänny To3 Garrettia ja sanovat voimien parantuneen alkuperäiseen ahtimeen nähden. Ei ollut turbopajoilla käytettyjä, soittelin, uutta ei raahdi laittaa kun auton hinnan pitäisi samalla nousta 25%... =)
Nyt alkoi kiinnostamaan VNT juttu. Voimaa alemmas... Riitäisköhän GT15VNT koko?
Nyt alkoi kiinnostamaan VNT juttu. Voimaa alemmas... Riitäisköhän GT15VNT koko?
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa