VR6 käy viidellä

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Juis
-

VR6 käy viidellä

ViestiKirjoittaja Juis » 7.9.2005 12:11

Elikkä olis sellanen ongelma että kun auto on esim seissyt yön yli ja laittaa sen käymään niin se käy muutaman minuutin viidellä ja tätä tapahtuu miltei joka aamu. Sitten kun kone on lämmin niin ei tahdo kiihdyttäessä nousta kierrokset millään yli viiden tonnin, paikallaan kyllä kiertää oikeen hyvin.
Olen juuri vaihtanut tulpat, tulpanjohdot, lambda-anturin ja virranjakajan.

Osaisko joku sanoo missä vika vois olla? Alkaa meinaan pikasen v*tuttamaan.

itkonen
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja itkonen » 8.9.2005 11:38

Samantapaista ongelmaa mulla aiheutti ilmanputsarista lähtevän putken löysä kiinnitys ( siis tuota kiertämisen vaikeutta ja tehottomuutta ). Viidellä käymistä se ei tehnyt vaan sen teki vanhat tulpat ja paska coilpackki.

JanneT
-

ViestiKirjoittaja JanneT » 8.9.2005 14:41

Mulla tuli samoja oireita aamuisin ja epäilyjen jalkeen todettiin kannentiivisteen vuoto-> liruaa yön aikana vettä pyttyyn, mista aiheutuu aamuiset röpötykset. Jäähärin väheneminen ja paisarin kuplinta ja käry paljastaa ainkin tän vaivan (korkki auki, selvä pakokaasun haju kylmänä).

Juis
-

ViestiKirjoittaja Juis » 16.9.2005 13:36

Tuli tossa äsken otettua kansi irti mutta eipä löytynyt sieltäkään mitään vikaa. Kannentiiviste oli miltei uuden veroinen. Pytyt 1 ja 6 on kyllä karstottunu aika pirusti. Että kyllä sitä vikaa jossain on, kunpa vaan tietäis missä. ...Täytyy varmaan viedä koko auto kohta paalaimeen!

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”