Käytin söörtsiä mut ei tuottanut oikein tulosta joten.....
Eli pitäisi saada Jetan nykyiseen uusilla sähköillä olevaan mittaristoon kiekkamittari. Noh satuin sopivasti saamaan vanhoilla sähköillä olevan mittariston jossa on kiekkamittari ja digikello. Kumpikohan olsi helpompaa (ohjeita kaivataan) virittää vanha mittaristo uusien johdotuksiin vai rakentaa kahdesta mittaristosta jonkilainen kombinaatio. Mittaristoje piirilevyt vain eroavat hieman.
Tässä faktaa kyseisistä mittaristoista:
uudempi edestä
uudempi takaata
Jotain merkintöjä: 12V W=950 106/3/132
vanhempi edestä
vanhempi takaata
Jotain merkintöjä: 12V W=950 106/3/47
toi 950 liittyy visiin tohon nopeusmittariin
eikös vanhoihin sähköihin saanut kikkailtua uudemman mallin mittariston mut mites toisinpäin?
Helppivä??
Jetan mittaristo uusi > vanha / kombinaatio
Valvoja: ffp jäsenet
Äkkiseltään katsottuna tuossa kellollisessa mittaristossa on nysät noille kiekkamitterille tuleville johdoille. Kellomallissa tuo 3-johtoinen muovi on vaan katkaistu.
Toimisikohan siis ihan heittämällä jos kehittäisi jatkoa noille kolmelle piuhalle ja vaihtaisi pelkän kierroslukumittariosan alkuperäiseen mittaristoon? Itse tuo tausta"piirilevy" näyttää ainakin kiekkamittarin kohdalta samalta, noista on vaan katkaistu ylimääräiset härpäkkeet pois törröttämästä.
Edit: Myös digitaaliosan johdotus näyttää samalta, vain osa liittimistä puuttuu taustamuovista.
Edit2: OT: Missäs vaiheessa tuo lämpöledi siirtyy tuohon ledirivin keskelle? Ainakin mulla se on siellä...
Edit2: Myös itseäni jenkakello kiinnostaisi, mutta uudempisähköisen mittaristoja ei tunnu puoli-ilmaiseksi löytyvän...
Toimisikohan siis ihan heittämällä jos kehittäisi jatkoa noille kolmelle piuhalle ja vaihtaisi pelkän kierroslukumittariosan alkuperäiseen mittaristoon? Itse tuo tausta"piirilevy" näyttää ainakin kiekkamittarin kohdalta samalta, noista on vaan katkaistu ylimääräiset härpäkkeet pois törröttämästä.
Edit: Myös digitaaliosan johdotus näyttää samalta, vain osa liittimistä puuttuu taustamuovista.
Edit2: OT: Missäs vaiheessa tuo lämpöledi siirtyy tuohon ledirivin keskelle? Ainakin mulla se on siellä...
Edit2: Myös itseäni jenkakello kiinnostaisi, mutta uudempisähköisen mittaristoja ei tunnu puoli-ilmaiseksi löytyvän...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”