Vaihdoin eilen 710N by-passin Golfiini. Kannattaako/tarvitseeko by-passin vaihdon jälkeen nollata ecun opitut arvot? Jos arvot haluaa nollata, riittääkö miinus tai plus kaapelin irtiotto akusta vai miten hoituu tuo arvojen nollaus ilman vag-comia?
Vaihtaessani 710N by-passia orkkiksen tilalle, oli 710N:ssä päällä olevassa "tapissa", johon se ohut letku tulee kiinni (mikä lie nimeltään), paksumpi uloke/nipukka orkkikseen vastaavaan verrattuna ja letku ei kovin helposti mennyt paikoilleen. Letkussa oli sellanen metallinen pieni "puristin tai klemmari". Oletteko irrottaneet sen tai tehneet sille jotakin vai onko letku vaan painettava voimalla paikalleen? Itse jouduin täysillä painamaan letkun paikoilleen eikä se mennyt pohjaan asti, mutta aika tiukkaan tuntui jäävän kiinni. Onko tuohon letkun asennukseen jotakin neuvoja? Toivottavasti saitte selvää sekavasta sepustuksesta...
By-passin vaihto ja opittujen arvojen nollaus
Valvoja: ffp jäsenet
Ei tartte mitään nollauksia.
No pihdeillä tmv. väännät sen alkuperäisen klemmarin v*tuiks ja uusi ruuvattava (saa tarvikkeena esim. lähimmästä autotarvikeliikkeestä) tilalle. Se ohut letku on ohjausletku, jotta venttiili ylipäätään toimisi niin kuin pitää. Ei oo vaarallista vaikka se nyt ei siinä just tiukkaan oliskaan, mutta saattaapi olla ettei venttiili avaudu kunnolla jos se liitos vuotaa.
No pihdeillä tmv. väännät sen alkuperäisen klemmarin v*tuiks ja uusi ruuvattava (saa tarvikkeena esim. lähimmästä autotarvikeliikkeestä) tilalle. Se ohut letku on ohjausletku, jotta venttiili ylipäätään toimisi niin kuin pitää. Ei oo vaarallista vaikka se nyt ei siinä just tiukkaan oliskaan, mutta saattaapi olla ettei venttiili avaudu kunnolla jos se liitos vuotaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 23 vierailijaa