K04/1.8T
Valvoja: ffp jäsenet
VAG Audi S3/TT K04-023 Turbo
Meiltä löytyy hyllystä uusin TT:n/S3:sen 225hp päivitysahdin. Tervetuloa ihmettelemään. www.doc-power.com
jos sellainen on pakko saada niin tilaa jenkeistä. tämä osui silmiin vwvortexista:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1145649
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1145649
Saadaanhan noita tilaamalla.
Laittakaa mailia tai soitelkaa, selvitetään miten noita saadaan ja mihin hintaan.
Kimppatilauksella edullisemmin.
[email protected]
Laittakaa mailia tai soitelkaa, selvitetään miten noita saadaan ja mihin hintaan.
Kimppatilauksella edullisemmin.
[email protected]
Eli tämän k04-01 päivitys idean voi kuopata tehtaan toimitus vaikeuksien vuoksi , joten katseet suuntautuvat e-05 suuntaan joka on myös bolt-on. Mielenkiintoisen tuntuinen ahdin , jos lupaukset tehoista pitävät yhtään paikkaansa. Itsellä on k03-sport , jossa tunnetusti ensimmäisenä ahdistaa tuo golf-pallon kokoinen pakopesä ( >4500 rpm ) , toivottavasti e-05:ssa olisi sentään vähän avarampi . E-05:ssa on ainakin huomattavasti isompi turbiini siipi , mutta tämähän ei kerro koko totuutta . Vortexillahan näitä e-05 kittejä jo ainakin 1 kpl löytyy , alla näkyvillä muutoksilla a4 quattro saavutti 221 Whp ja 323 Wnm ( siis pyörätehoa ) , kun taasen samaisessa dynossa subaru wrx sti sai 245 Whp ( 300 hp valmistajan mukaan kampuralta ) .
Here are my mods:
EuroCode E05 Turbo Upgrade
Audi TT225 Fuel Injectors
K&N Drop-In Air Filter
Greedspeed Dual Side Mount Intercoolers
Forge 007 Diverter Valve
EuroCode Test Pipe (Catalytic Converter Deletion)
Milltek Cat-Back Exhaust
ja softanu revo (vissiin normi viritys softa säädettynä ; )
dynokäppyrää : http://www.home.earthlink.net/~villains ... 20E05a.bmp
Here are my mods:
EuroCode E05 Turbo Upgrade
Audi TT225 Fuel Injectors
K&N Drop-In Air Filter
Greedspeed Dual Side Mount Intercoolers
Forge 007 Diverter Valve
EuroCode Test Pipe (Catalytic Converter Deletion)
Milltek Cat-Back Exhaust
ja softanu revo (vissiin normi viritys softa säädettynä ; )
dynokäppyrää : http://www.home.earthlink.net/~villains ... 20E05a.bmp
Myös poikittaiskoneeseen , vissiin tulossa juuri . Repo käsittääkseni saa näitä turboja piakkoin . Tuossa kuva pitkittäiskoneen e-05 http://www.eurospecsport.com/e05.htm ja tuossa poikittais http://www.doc-power.com/genpic.php?xsi ... 05.jpg.org
Jusux - Pitää paikkaansa, mm. vortexilla K04:ia mainostellut Gary Lau kertoili, että koko maailma odottaa noita, eikä niitä saa mistään.
Sama koskee APR:n k04-kittejä.
Eurospec-ahtimia tuli ja meni, lisää tulee lähipäivinä. Pitänee esitellä projektia, kunhan saadaan tuollainen asennelma penkitettyä.
Sama koskee APR:n k04-kittejä.
Eurospec-ahtimia tuli ja meni, lisää tulee lähipäivinä. Pitänee esitellä projektia, kunhan saadaan tuollainen asennelma penkitettyä.
"Eurospec-ahtimia tuli ja meni, lisää tulee lähipäivinä. Pitänee esitellä projektia, kunhan saadaan tuollainen asennelma penkitettyä."
Miten iso / kallis/ projekti tuon ahtimen vaihto on ja perstuntumalta onko se kannattava homma tehdä? Se 5k€ sarjahan olis se fiksuin, mut lompakko ei monella anna siihen mahdollisuutta.
Miten iso / kallis/ projekti tuon ahtimen vaihto on ja perstuntumalta onko se kannattava homma tehdä? Se 5k€ sarjahan olis se fiksuin, mut lompakko ei monella anna siihen mahdollisuutta.
Kit includes:
-Super K04 turbo
-NEUSPEED SuperK04 P-Chip
-Matched injectors
-VAG 710N bypass valve
-Denso Iridium spark plugs
-VAG coolant temp sensor
-N75 bleed jet
-All gaskets, washers, bolts, manifold studs, etc necessary to install kit.
Horsepower at the front wheels: 225.1 @ 6100 rpm (approx. 265hp at the flywheel.) Torque at the front wheels: 258 ft-lbs @ 4000 rpm.
Testing performed on a 2003 20th AE Golf 1.8T with a front-mounted intercooler and cat-back exhaust.
2000€ paketti, ihan asiallinen varmaan
-Super K04 turbo
-NEUSPEED SuperK04 P-Chip
-Matched injectors
-VAG 710N bypass valve
-Denso Iridium spark plugs
-VAG coolant temp sensor
-N75 bleed jet
-All gaskets, washers, bolts, manifold studs, etc necessary to install kit.
Horsepower at the front wheels: 225.1 @ 6100 rpm (approx. 265hp at the flywheel.) Torque at the front wheels: 258 ft-lbs @ 4000 rpm.
Testing performed on a 2003 20th AE Golf 1.8T with a front-mounted intercooler and cat-back exhaust.
2000€ paketti, ihan asiallinen varmaan
$1995 x 1,22(alv) x 1,05 (tulli) / 1,023 (päivän kurssi) + 100 eur (rahti) = 2224,35 eur
Tuohon asennus ~500eur, tarvikkeet 100-200eur, pankkisiirtomaksu jos ei maksa luottokortilla 30 eur, ehkä jotain mitä unohdin...
Ei pahan hintainen setti, koska sisältää suuttimet.
Muistakaa aina, että jenkkihinnat pitää kertoa vähän yli ykkösellä, jotta saa hinnan suomessa.
Tuohon asennus ~500eur, tarvikkeet 100-200eur, pankkisiirtomaksu jos ei maksa luottokortilla 30 eur, ehkä jotain mitä unohdin...
Ei pahan hintainen setti, koska sisältää suuttimet.
Muistakaa aina, että jenkkihinnat pitää kertoa vähän yli ykkösellä, jotta saa hinnan suomessa.
Monet noista jenkkifirmoista ei sitten hyväksy eurooppalaisia luottokortteja maksuvälineenä. Eivätkä toimita Pohjois-Amerikan ulkopuolelle. Parhaimmillaankin vaativat kuvan faksaamiset kortista jne. Jenkeissä erilaiset luottokorttipetokset ovat arkipäivää ja siksi ovat varovaisia. Niin ja 90% väestöstä ei edes tiedä missä Suomi on, hyvä kun tietävät, että Eurooppa ei ole yksi osavaltiosta... ;) www.xe.com osoitteessa on kuitenkin helppo laskea päivän Eurohinta.
kun taasen samaisessa dynossa subaru wrx sti sai 245 Whp ( 300 hp valmistajan mukaan kampuralta )
Kylläpähän se on valmistajan mukaan 265hp kampuralta http://www.subaru.fi/imprezasti.shtml , joten 245Whp on nelivetoisesta yllättävänkin hyvin.
Vähän OT, sori.
-
- -
- Viestit: 1044
- Liittynyt: 23.7.2003 18:39
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 1044
- Liittynyt: 23.7.2003 18:39
- Viesti:
Meilailin Awesome Gti:hin ja vastasivat että tuon kitin softat ei ole eurooppalaisiin sopivia ja siksi eivät noita myy. Kysyin sitten pystyvätkö myymään ilman softaa (eiköhän joku guru AGU:n K04:n kanssa sopivan softan ole jo tehnyt...) ja sain vastaukseksi että £1700 (sis alv) ja mitään tukea ei anneta kun ei noista mitää kokemusta ole... =)
suoraan jenkeistä tilaamalla ollaan tällä dollarin kurssilla varmaan aika lähellä hintaa $ -> € plus rahti eli jos vaikka kimpassa tilattas setit... =)
tuohon sitten vielä cooleri ja putki niin homma karkaa jo käsistä...
suoraan jenkeistä tilaamalla ollaan tällä dollarin kurssilla varmaan aika lähellä hintaa $ -> € plus rahti eli jos vaikka kimpassa tilattas setit... =)
tuohon sitten vielä cooleri ja putki niin homma karkaa jo käsistä...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 19 vierailijaa