Pitäis vaihtaa jakohihna bensa-Teenelkkuun.
Olisiko jollain suosituksia hyvästä ja edullisesta verstaasta jossa homma hoituisi tässä Jyväskylän alueella?
Autotarvikkeelta on jo kysytty hommalle pohjahinta. Yksi nyrkkipaja arvioi samoja hintoja. Siinä tapauksessa vien kyllä sen merkkiliikkeeseen jos hinnoissa ei ole isoja eroja.
Laita vaikka yv jos et halua mainostaa nimeltä ketään täällä julkisesti.
Myös varoitukset huonoista pajoista voi kertoa niin osaa kiertää kaukaa pahimmat puoskarit.
Hyvä&halpa korjaamo Jyväskylässä?
Valvoja: ffp jäsenet
Kari-Huolto Leppävedellä eli muutama kilometri kaupungin ulkopuolella Laukaan suuntaan. Varsinainen VAG-velho ja hinta tippuu heti rutkasti kun menee kaupungin ulkopuolella.
Taulumäeltä kun mennään lohikoskelle niin siinä "päätien" varressa on ainakin ollut vanhan huoltoaseman tiloissa korjaamo jota en suosittele.
Tais olla huono päivä tai jotain ku entinen kuljin oli Jousien vaihossa siellä.
Luottavaisin mielin ajelemaan autolla ja noin 1000km jälkeen vähän huonommalla asfaltti tiellä tuntuu kuin olisi rengas räjähtänyt ku ravisti rattia ja meinas ajautua pusikkoon.
No auto tien varteen parkkiin ja tutkimaan. Alapallonivel yhdellä pultilla enää kiinni alatuki varressa ja sitäkin pystyi kiristämään aluksi käsin. en ole varma mutta tais olla kolmella pultilla normaalisti kiinni.
Ja tottakai kun oli ollut pallonivelet tukivarresta irti pyöränkulmat oli mitä oli.
no auton sai kotiin niin sitten käännettiin renkaat oikein päin ku oli pyörimis suunta takaperin.
Renkaista olin nyppinyt viimeset nastat pois pari päivää aikasemmin ennen korjaamolle menoa ja samalla tarkistellut kuntoa pyörän tuennassa ja muutenkin renkaiden kuntoa. eli -87 vuotisessa autossa ei seisonnan jälkeen ollut mitään kiiltävää joten em. pultit oli vaihdettu.
elikkä tälläinen kokemus on se kiva itse tehdä tietää ainakin ketä syyttää jos jokin menee päin v*****.
Tais olla huono päivä tai jotain ku entinen kuljin oli Jousien vaihossa siellä.
Luottavaisin mielin ajelemaan autolla ja noin 1000km jälkeen vähän huonommalla asfaltti tiellä tuntuu kuin olisi rengas räjähtänyt ku ravisti rattia ja meinas ajautua pusikkoon.
No auto tien varteen parkkiin ja tutkimaan. Alapallonivel yhdellä pultilla enää kiinni alatuki varressa ja sitäkin pystyi kiristämään aluksi käsin. en ole varma mutta tais olla kolmella pultilla normaalisti kiinni.
Ja tottakai kun oli ollut pallonivelet tukivarresta irti pyöränkulmat oli mitä oli.
no auton sai kotiin niin sitten käännettiin renkaat oikein päin ku oli pyörimis suunta takaperin.
Renkaista olin nyppinyt viimeset nastat pois pari päivää aikasemmin ennen korjaamolle menoa ja samalla tarkistellut kuntoa pyörän tuennassa ja muutenkin renkaiden kuntoa. eli -87 vuotisessa autossa ei seisonnan jälkeen ollut mitään kiiltävää joten em. pultit oli vaihdettu.
elikkä tälläinen kokemus on se kiva itse tehdä tietää ainakin ketä syyttää jos jokin menee päin v*****.
Seppälän prismaa vastapäätä AD-liikkeen kanssa samassa rakennuksessa on korjaamo jossa olen omia autojani käyttänyt toisinaan huolloissa ja hyvin ovat hommat aina tehneet. Venttiilikopan tiivisteen vaihto ja erilaiset jarrutyöt olleet suurimpia mitä olen siellä tainnut teettää. Oisko korjaamon nykyinen nimi Mikan korjaamo tjsp.
No juurikin sieltä Kari-Huollosta kun kävin ekana Tarvikkeen jälkeen kysymässä niin se haarukoi hintaa kovasti samoille hehtaareille kun merkkiliikekin. Tiituspohjasta tulee vähän logistisia ongelmiakin päästä työmaalle. Täytyypä sitten kysyä Seppälän pajoilta. JMT:tä on jotkut kehuneet, mutta siellä tuntuu olevan aina ruuhkaa kun olen sieltä jotain koittanut kysellä.Olisiko se merkki hyvästä pajasta tai niillä riittää muuten vaan töitä, sehän on citikka-rellu korjaamo... ;)
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”