Olen tekemässä omalla rahoituksella (n.2000-3000e) tekemässä pilottia SubTV:lle. Eli makasiini-ohjelmasta on kyse ja tarkoitus on tehdä GTI:n, V8:n, Top Gearin/Fifth Gearin sekä Best Motoringin sekaelma, jossa autojen omistajat itse käskyttävät autojaan.
Pilotin aiheena on ilokaasu jo ihan siitä yksinkertaisesta syystä että budjetti hyvinkin rajallinen. Eli 9 kameran kuvaralleihin, koko rata vuokrattuna... ei mitään saumaa. Joten pilotti tullaan tekemään 2-3 kameralla hyvin pitkälti talkoohengessä.
Pilotin karkea rakenne:
-Asiasta paljon tietävän suusta, mitä se on, miksi se tekee mitä tekeekään,hinnat,lainsäädännöt... Ammattislankilla sekä myös yksinkertaistettuna niin että jokainen pulliainen esim. minä, saa jonkinlaisen käsityksen asiasta.
-Setin asennus
-Tehot ennen/jälkeen penkissä
-Aika vartilla ennen/jälkeen
Pääasiassa tässä haetaan henkilöä joka on kevään/kesän aikana laittamassa kaasuja kiinni,mutta kaikki ne joille tuli tunne että heillä saattaisi olla jotain annettavaa ihan mitä vaan:kameroita, taustamusiikkia, vinkkejä, ideoita niin PeeäMmää tulemaan.
Parhaani mukaan yritän jonkinlaista vaivanpalkkaa budjetista repiä, mutta pääasiassa talkoohenki on homman nimi.
Talkoohengessä ilokaasuttelemaan?
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”