golf 3 millos niitä vikoja alkaa tulemaan??

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

golfan
-
Viestit: 352
Liittynyt: 4.4.2004 17:03

golf 3 millos niitä vikoja alkaa tulemaan??

ViestiKirjoittaja golfan » 7.12.2005 19:00

<---- millos tähän alkaa yleensä vikoja tulemaan, mittarissa jotai 155tkm
niin tietää varautua

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 7.12.2005 19:05

Outo kysymys, autothan on kaikki yksilöitä.

Itselläni on 160tkm mittarissa ja ainoat viat ovat takasähkölasinnostaja jota en jaksa korjata kun taitaisi maksaa niin paljon ja öljyvuoto jossain moottorin tiivisteessä, jota en ole toistaiseksi jaksanut paikantaa ja korjata, kun öljyn tiputtelu on pientä eikä näy mittatikussa.

MikaL
-
Viestit: 224
Liittynyt: 29.7.2003 22:30

ViestiKirjoittaja MikaL » 7.12.2005 20:11

ainaki Diisseli Variantilla on päässy kohta 400 000 ilman mitään vikoja

PeAulin
-
Viestit: 432
Liittynyt: 20.6.2004 14:47
Viesti:

ViestiKirjoittaja PeAulin » 7.12.2005 20:36

Offtopic.

Mulla G2 ajettu jotai 125t km en ole edes päässy kunnolla ajamaan...

cancermann
-
Viestit: 3377
Liittynyt: 23.7.2003 21:20

ViestiKirjoittaja cancermann » 7.12.2005 20:38

Gti:ssä voisin veikata (ajotyylistä riippuen tosin) kytkimen tarvitsevan remonttia jossain 180-230tkm paikkeilla. Alapallonivelet edessä vois alustasta riippuen olla hyvä tarkistaa ajoittain.
Onkos mk3 samanlainen joustintuen ylälaakeri kuin mk2:ssa? Ne menee mk2:ssa helposti.

LauriJT
-
Viestit: 1480
Liittynyt: 17.9.2004 11:14

ViestiKirjoittaja LauriJT » 7.12.2005 21:26

jos siinä on pohjamassana jotain pvc muovipaskaa vai mikähän se nyt oli. kuitenkin ton ikäsissä. niissä saattaa pohjasta ja kaarista päästä ruostumaan. ne mtkä on massattu oikeella lällillä taitaa olla parempia.
ite paikkailen koululla just sellasta muovipohja varianttia. on aika ikävään kuntoon päässy. on pitäny aukoo maalipintaa kyljista, lokasuojista ja pohjasta.

nätti plussa oli vielä semmonen 15-20 senttinen puukalikka mikä oli päättäny survoutua takapenkin jalkatilaan pohjan vesireikä tulpan kautta. oli sitte sisältäki ruostunu lattia. eli jos maton alle pääsee kurkkaamaan ettei oo päässy ruostumaan niin kannattaa tarkistaa. pohjasta se ei varsinaisesti ruostu alapuolelta vaan yläpuolelta ohjaamosta.

e: oli muuten aikalailla enemmän ajettu tosin se yksilö.

golfan
-
Viestit: 352
Liittynyt: 4.4.2004 17:03

ViestiKirjoittaja golfan » 7.12.2005 22:15

joo tuo kytkimen ikä mua erityisesti kiinnosti..

mulla on ollu tuo auto nyt vuoden ja 4kk
alusta massattiin heti suomeen tuotua.
uusia ei oo tarvinnu kun ajovalojen kork.säätö moottorit.akku.pohjasta paikata yksi reikä. kyljet käsitellä ja maalata listoja myöten,kun alko kukkimaan. putkisto alko olemaan valmis,sen uusin. moottorissa ei vielä oo ollu mitään, mullakin tihkuttaa öljyä sieltä jostain takaa, mutta ei jää lätäkköä kuitenkaan niin en oo ryhtyny sitä laitattamaan

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 8.12.2005 8:07

Mulla ei ole helmat kukkinut, pohja kanssa massattiin kun auto tuotiin saksasta pari vuotta takaperin. Takapönttö oli vaihtokunnossa joten se on tosiaan vaihdettu, samaten molemmat ajovalonkorkeussäätömoottorit.. Eli aika samanlaiset autot molemmilla :)

karavaanari
-
Viestit: 28
Liittynyt: 23.7.2003 8:13

ViestiKirjoittaja karavaanari » 8.12.2005 18:28

Ittellä oli tollanen -96 1.8 Variantti jolla oli ruuvvattu menee 260tkm, ainoot isommat hommat oli etulevyjen- , eturipustuksen puslien vaihto ja parit takapyörän laakerit. Alkuperänen pakoputki rupes kyllä olee vaihtokunnossa. Pohjan olin kans massauttanu 2000.

cool blue
-
Viestit: 1015
Liittynyt: 27.7.2003 20:45

ViestiKirjoittaja cool blue » 10.12.2005 19:49

Riippuen ajotavasta 300tkm kohdilla :
-venttiilinnostimet uusittava (naputtaa)
-venttiilinohjurin kumit.(vie öljyä).
- takaakselin puslat ovat vaihtokunnossa suunnilleen samoilla kilometreillä. (Kolahtelee montuissa)
- ohjaustehostimen pumppu

muuta :
- tunkkien nostokohdat kannattaa tarkistaa, monesti niistä on helma pettänyt.
- jos venttiilinkopan tiivisteenä on korkkimallinen niin se alkaa vuotamaan.

Itsellä tosin Vento-92 1.8i 90hp ja kilometrejä 346tkm, mut noi mulla on menny vaihtoon 300tkm jälkeen.


Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa