Kajaani (Kainuu) VAG-miitti
Valvoja: ffp jäsenet
Kajaani (Kainuu) VAG-miitti
Tervehdys kaikille kainuulaisille VAG-kuskeille.
Muu Suomi näkyy jo järjestäytyneen VAG-miittien ja muiden tapahtumien osalta hyvin. Liioittelenkohan, jos väittäisin ettei Kainuussa (Kajaanissa) ole vielä tälla saralla toimintaa?
Olisiko kainuulaisilla VAG-immeisillä mitään kiinnostusta tällaiseen miittiin?
Muu Suomi näkyy jo järjestäytyneen VAG-miittien ja muiden tapahtumien osalta hyvin. Liioittelenkohan, jos väittäisin ettei Kainuussa (Kajaanissa) ole vielä tälla saralla toimintaa?
Olisiko kainuulaisilla VAG-immeisillä mitään kiinnostusta tällaiseen miittiin?
-
- -
Juu jos satun sielläpäin olemaan niin voisihan sitä tulla tyhmiä kyselemään. Viikonloppuisin olen Kajaanissa, jos ylipäätään pääsen kotiin täältä töistä lähtemään.
Paikkavaihtoehtoina ABC, vai esson tai huparin kuminpolttorinki?
ABC:ltä saisi takuupahaa kahvia, mutta siellä ei kehtaa pakulla polttaa kumia :)
Ehdotan la 13.8. klo 17.00, ABC.
Paikkavaihtoehtoina ABC, vai esson tai huparin kuminpolttorinki?
ABC:ltä saisi takuupahaa kahvia, mutta siellä ei kehtaa pakulla polttaa kumia :)
Ehdotan la 13.8. klo 17.00, ABC.
-
- -
"no jos nyt ees yhden kerran ensin, katotaan sitten josko siitä tulisi ihan tapa :D"
Aivan.
Kaikki eivät varmaankaan seuraa aktiivisesti tätä palstaa, joten kannattaa kertoa kaverillekin, että tällaista "kokoontumisajoa" ollaan suunnittelemassa.
Molemmat, ABC ja Hupari, paikkoina ok. Huparilla ei ole kai mitään toimintaa, joten iso parkkipaikka tyhjänä? ABC:lla on yleensä ruuhkaa. Tuo ehdotettu aikakin la 13.8 klo 17 olisi ihan sopiva.
Aivan.
Kaikki eivät varmaankaan seuraa aktiivisesti tätä palstaa, joten kannattaa kertoa kaverillekin, että tällaista "kokoontumisajoa" ollaan suunnittelemassa.
Molemmat, ABC ja Hupari, paikkoina ok. Huparilla ei ole kai mitään toimintaa, joten iso parkkipaikka tyhjänä? ABC:lla on yleensä ruuhkaa. Tuo ehdotettu aikakin la 13.8 klo 17 olisi ihan sopiva.
-
- -
-
- -
-
- -
Seuraavan miitin ajankohtaa voisi varmaankin ajatella jonnekin 2-3 viikon päähän?
Sovitaanko, että jokainen tällä ensimmäisellä kerralla paikalla ollut yrittää saada seuraavalle kerralle mukaansa yhden tai useamman asiasta kiinnostuneen kaverinsa? Minä ainakin luulen että saan matkaan pari jannua autoina mk3 GTI ja Vento-TD...
Sovitaanko, että jokainen tällä ensimmäisellä kerralla paikalla ollut yrittää saada seuraavalle kerralle mukaansa yhden tai useamman asiasta kiinnostuneen kaverinsa? Minä ainakin luulen että saan matkaan pari jannua autoina mk3 GTI ja Vento-TD...
-
- -
Vähän oli heikohko osanotto...neljä henkilöä ja kolme autoa ilmaantui paikalle (minä mukaan lukien). Jos jotain positiivista tuosta nyt voi sanoa, niin kaikki muut olivat "uusia".
Olisitte vaan tulleet paikalle, vaikka osallistumaan ABC-aseman liikennekilpailuun, jossa pääpalkintona oli 150 litraa polttoainetta, toiseksi sijoittuneelle 100 litraa! Ilmaiset pullakahvit olisi ollut tarjolla kaikille osanottajille.
Ensi kerralla sitten isommalla porukalla, eiks niin?
Olisitte vaan tulleet paikalle, vaikka osallistumaan ABC-aseman liikennekilpailuun, jossa pääpalkintona oli 150 litraa polttoainetta, toiseksi sijoittuneelle 100 litraa! Ilmaiset pullakahvit olisi ollut tarjolla kaikille osanottajille.
Ensi kerralla sitten isommalla porukalla, eiks niin?
-
- -
Vähän tuli taas porukkaa paikalla, neljä henkilöä & autoa. Minut poislukien, kaikki muut ekakertalaisia miitissä.
Kajaanissa ja lähiympäristössä pyörii todella paljon VAG-ajoneuvoja, joiden kuskeja selvästikin kiinnostaa laittaa autojaan. Tulkaahan mukaan miittiin.
Iisalmessa jo eka miitti oli näköjään onnistunut yli odotusten (Iisalmi-miitti aihe). Kai me nyt vähintään samanlainen osanotto vielä saadaan aikaan?
Kajaanissa ja lähiympäristössä pyörii todella paljon VAG-ajoneuvoja, joiden kuskeja selvästikin kiinnostaa laittaa autojaan. Tulkaahan mukaan miittiin.
Iisalmessa jo eka miitti oli näköjään onnistunut yli odotusten (Iisalmi-miitti aihe). Kai me nyt vähintään samanlainen osanotto vielä saadaan aikaan?
^^ATV: minä olen kuunnellut muassa lenkillä ollessani jonkun paikallisen spurgun juttuja noin 3km matkan nuoruudesta vanhuusvuosien tapahtumiin (en raskinut hyväsydämisyydestäni pyytää suksia "v....uun". kitkasi sinnikkäästi rinnalla), joten tuskin sinun jutut olisi kovin huonommat olleet.
Viimeksi muokannut Rusty, 17.10.2005 14:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^Rusty, En tiedä ketä Vesaa tarkoitat ;-), mutta minulla(Sami) oli tämä keltainen Caravelle(tällä hetkellä myynnissä Pörhöllä Oulussa).
Ja ei sitä tuore ukkomies enää tuommoista "sporttista keltaista" tarvitse, nyt riittää sitten tämmöinen perus "pappa malli" ;-)
Onko seuraava tapaaminen marraskuun alussa 5.11 vai nyt lokakuun lopussa 29.10 ??
Ja ei sitä tuore ukkomies enää tuommoista "sporttista keltaista" tarvitse, nyt riittää sitten tämmöinen perus "pappa malli" ;-)
Onko seuraava tapaaminen marraskuun alussa 5.11 vai nyt lokakuun lopussa 29.10 ??
Viimeksi muokannut selvesa, 17.10.2005 8:28. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
>Rusty, No se on varmaankin ollut mielenkiintoinen 3km! =) Kyl mun jutut olis varmaan jäänyt ihan siedettävälle tasolle tuohon verrattuna! ;)
>Sami, Ihan siistin näköinen oli tuo sun uus "pappa malli"..Näin kylil pari kertaa silmäyksen, en vaan joutanu tulee käy juttusil..
Niin ja millonka se nyt seuraava miittinki on?
>Sami, Ihan siistin näköinen oli tuo sun uus "pappa malli"..Näin kylil pari kertaa silmäyksen, en vaan joutanu tulee käy juttusil..
Niin ja millonka se nyt seuraava miittinki on?
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
Miitingit?
Onkos seuraava miitti 4.3 klo 14.00? Vai onko idea kuollut ja kuopattu? Pitää tulla kattelemaan jos miitit jatkuu.
-
- -
yritetään päästä paikalle, kaverin muutto on siinä aamupäivällä, että jos se venyy niin sitten saattaa olla että en pääse. Se on tätä pakun omistamisen riemua ;)
Viimeksi muokannut triheadwolf, 3.3.2006 10:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
Vähän oli osanottajapulaa... Kolmistaan turistiin ATV:n ja selvesan kanssa kahvikupposen ääressä.
Jotta saataisiin paremmin porukkaa koolle voisi ehkä miittejä pitää harvemmin ja yrittää keksiä jotain "ohjelmaa". "Ohjelmaa" voi jokainen itse miettiä ja laittaa ehdolle. Ohjelman ei tarvitse välttämättä olla mitään maata mullistavaa.
Itse olen miettinyt että kesällä hyvällä säällä ABC:n parkkipaikan ja kahvin voisi vaihtaa makkaranpaistoon jossain biitsillä tai joskus voisi pistäytyä esimerkiksi naapurikaupungin miitissä. Pari muutakin ideaa on hautumassa, mutta pitää ensin ottaa asioista selvää ja sopia.
Olisiko kenelläkään kiinnostusta esitellä mitään kenties porukkaa kiinnostavaa ajoneuvoa (hifi/tuning, valmis tai projekti)?
Jotta saataisiin paremmin porukkaa koolle voisi ehkä miittejä pitää harvemmin ja yrittää keksiä jotain "ohjelmaa". "Ohjelmaa" voi jokainen itse miettiä ja laittaa ehdolle. Ohjelman ei tarvitse välttämättä olla mitään maata mullistavaa.
Itse olen miettinyt että kesällä hyvällä säällä ABC:n parkkipaikan ja kahvin voisi vaihtaa makkaranpaistoon jossain biitsillä tai joskus voisi pistäytyä esimerkiksi naapurikaupungin miitissä. Pari muutakin ideaa on hautumassa, mutta pitää ensin ottaa asioista selvää ja sopia.
Olisiko kenelläkään kiinnostusta esitellä mitään kenties porukkaa kiinnostavaa ajoneuvoa (hifi/tuning, valmis tai projekti)?
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”