oulussa auton vahausta
Valvoja: ffp jäsenet
oulussa auton vahausta
suositelkaa oulussa jotain paikkaa,mikä vahaa autoja ja hintoja ja minkälaista vahausta kannattais ottaa,ei ole itsellä paikkaa missä vahata,joten vois käyttää kevääksi jossain fiksaamossa
-
- -
- Viesti:
Wanha topicci ylös.. Mihinkäs Oulussa uskaltaisi viedä metallivärillä maalatun auton myllytettäväksi? Eli semmonen paikka, missä homman tekisi ammattimiehet eikä haivenviikset?
Ja mitä hintaluokkaa myllytys yleensä kustantaa, kannattaisiko se samalla kovavahauttaa vai hinkata jotkut carnaubat itse pintaan? Tavallisesti käsittelen autoni itse Meguiarsilla tai Autoglymillä, mutta kyseisessä yksilössä on sen verran harjapesunjälkeä, ettei omat myrkyt tehoa eikä tujummilla uskalla alkaa.
Ja mitä hintaluokkaa myllytys yleensä kustantaa, kannattaisiko se samalla kovavahauttaa vai hinkata jotkut carnaubat itse pintaan? Tavallisesti käsittelen autoni itse Meguiarsilla tai Autoglymillä, mutta kyseisessä yksilössä on sen verran harjapesunjälkeä, ettei omat myrkyt tehoa eikä tujummilla uskalla alkaa.
-
- -
elkää ainakaan mc varikolle viekö myllytettäväksi! Kaverin musta auto kävi siellä ja tuli ihan hirveän näköinen, täynnä pyörrejälkiä ja hologrammeja. No sitä käytettiin uudestaan siellä ja lopputulos sama. Totesivat pimeässä että eikö ole hyvä, no ulkona näkyi samat jäljet! Ei riittänyt ainakaan silloin ammattitaito. Maksoi kuitenkin reilusti yli 100€..
Jaa.. Tätä vähän itsekin pelkään, että se ei siitä amatöörin käsittelyssä juuri kummene, ja pahimmassa tapauksessa jostakin kantista ohenee lakat pois.
Eli voipihan tuo olla paras tyytyä katselemaan tuota autoa kauempaa kuin parinkymmenen sentin päästä, kun silloin kun siinä on kaksi kerrosta (Super Resin + Extra Gloss) autoglymiä pinnassa, niin sitä kauemmaksi näyttää aika lailla virheettömältä. :)
Eli voipihan tuo olla paras tyytyä katselemaan tuota autoa kauempaa kuin parinkymmenen sentin päästä, kun silloin kun siinä on kaksi kerrosta (Super Resin + Extra Gloss) autoglymiä pinnassa, niin sitä kauemmaksi näyttää aika lailla virheettömältä. :)
Harvasta (halvasta) paikasta saa pintaan kunnon jälkeä. Itsellä tuli satamassa pintaan maalipilkkuja jotka oli tietenkin poistettava. Alueella oli kuitenkin pysäköinti omalla vastuulla, joten lasku lankesi itselleni.
Kyselin turun alueella muutamastakin paikasta.
Eräästäkin paikasta kerrottiin työhön menevän koko päivän ja pahimmillaan 500 euroa hintaa. (työn laatu varmasti sen mukainen)
Noh. toinen liike teki työn minulle n150e:n hintaan ja laatu oli kohtuullinen. Maalia ei oli jäänyt vain muoviosiin. Maalattu pinta oli kiiltävä ja harjakoneen naarmut Olivat jokseenkin hävinneet.
Mutta tarkemmin tarkasteltuna oli tullut myös myllytyskoneen aiheuttamia naarmuja. Johnuteetkohan kuluneesta laikasta.. Totesin, että sitä saa mistä maksaa.
Kyselin turun alueella muutamastakin paikasta.
Eräästäkin paikasta kerrottiin työhön menevän koko päivän ja pahimmillaan 500 euroa hintaa. (työn laatu varmasti sen mukainen)
Noh. toinen liike teki työn minulle n150e:n hintaan ja laatu oli kohtuullinen. Maalia ei oli jäänyt vain muoviosiin. Maalattu pinta oli kiiltävä ja harjakoneen naarmut Olivat jokseenkin hävinneet.
Mutta tarkemmin tarkasteltuna oli tullut myös myllytyskoneen aiheuttamia naarmuja. Johnuteetkohan kuluneesta laikasta.. Totesin, että sitä saa mistä maksaa.
Miettikää nyt vähän noita hintoja, maalaat jo autonkin melkein tohon hintaan. Aja Iisalmeen, niin saat alle 100€ myllytyksen...Tainnu se kaveri tehdä niitä hommia ainakin yli 15v. Pääasiakkaina liikkeet. Osaa todellakin asiansa ja myy samalla vahoja+pesuaineita. Itse käytän aina autoni tuolla, jopa täältä pääkaupunkiseudulta asti, kun käyntiä Iisalmessa päin on. Tuosta tavoittaa: 017-813030
Viimeksi muokannut Peke, 5.4.2008 23:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kun autoa myllytetään ni siihen tulee myllyn jälkiä ja hologrammeja varsinkin jos maalipintaa joutuu työstämään kovasti, yleensä jäljet saa vahalla piiloon. Mustassa ne vaan näkyy herkemmin ja siksi musta auto pitäisi vielä konevahata myllytyksen jälkeen, mutta heti kun vaha kuluu niin myllyn jäljet tulee takaisin näkyviin.
Nostetaanpa tätä. Mikähän liike se oli, joka mainosti vähän aikaa sitten käsinpesu+vahaus tarjoustaan jossain sanomalehdessä..
Onko kokemuksia tästä http://www.wash-go.com/ ?
Onko kokemuksia tästä http://www.wash-go.com/ ?
wash-go:sta vain hyvää sanottavaa. Koko talven olen pesettäny autoni siellä kun käsinpesu maksaa 15€ ja joka 5. pesu on ilmainen ja siihen kuuluu imurointi ja lasien pesu sisäpuolelta. Simpson vielä epätoivoisesti yritti puhdistaa passatin tavaratilanmattoa (hyvällä menestyksellä) koirankarvoista vaikka sanoin että antaa olla.
Noilla hinnoilla en ole viitsiny naarmuttaa autoa pesurissa. Vahausta en ole Simpsonilta ottanu mutta mitä olen jutellut niin taitaa käyttää Autoglymin vahoja.
Ainoa huono puoli joillekin voi olla että ajanvarauksen joutuu tekemään lontoon murteella.
Oliskohan ollu abc-pesukatu joka mainosti 49€ pesu+vahaus. Wash-go:sta pesu+sisäpuhdistus+vahaus 68€
Noilla hinnoilla en ole viitsiny naarmuttaa autoa pesurissa. Vahausta en ole Simpsonilta ottanu mutta mitä olen jutellut niin taitaa käyttää Autoglymin vahoja.
Ainoa huono puoli joillekin voi olla että ajanvarauksen joutuu tekemään lontoon murteella.
Oliskohan ollu abc-pesukatu joka mainosti 49€ pesu+vahaus. Wash-go:sta pesu+sisäpuhdistus+vahaus 68€
www.autofix1.com
Voudintie 2 Limingantulli.
-pesut alk. 14e
-vahaukset alk. 30e
-kiilloitukset alk. 90e
lisää löytyy nettisivuilta.
Voudintie 2 Limingantulli.
-pesut alk. 14e
-vahaukset alk. 30e
-kiilloitukset alk. 90e
lisää löytyy nettisivuilta.
Viimeksi muokannut Raimssi, 23.7.2009 12:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Raimssi, onko sulla yhteyksiä tuonne? Mitä tarkoittaa esim. kestovahauksen "alkaen 50 eur", eli mitähän joutuis pulittamaan tuosta käsittelystä Jetalle? Kysäsen suoraan sieltä jos et osaa sanoa, mutta varmaan muitakin kiinnostaisi konkreettiset hintaesimerkit. Myyntimiehet on joskus niin ovelia "alkaen" hintojensa kanssa ;)
PS. Ei taida pitää paikkansa nämä
Webbisivuilla vastaavat luvut on alk. 10e ja 30e.
Kiitos vinkistä joka tapauksessa. Kunnei itse yleensä jaksa vahata, niin ehkä tuon viitisen kymppiä voisi kerran vuodessa pulittaa maalipinnan eteen :)
PS. Ei taida pitää paikkansa nämä
-pesut alk. 14e
-vahaukset alk. 40e
Webbisivuilla vastaavat luvut on alk. 10e ja 30e.
Kiitos vinkistä joka tapauksessa. Kunnei itse yleensä jaksa vahata, niin ehkä tuon viitisen kymppiä voisi kerran vuodessa pulittaa maalipinnan eteen :)
On yhteyksiä kun olemme samoissa tiloissa. :)
Vahauksen hinta määräytyy auton koon ja kunnon mukaan.
10e pesu on pelkkä liuotinpesu, joka poistuu palvelusta.
Ottakaa suoraan yhteyttä www.autofix1.com Topi kertoo tarkat hinnat.
Vahauksen hinta määräytyy auton koon ja kunnon mukaan.
10e pesu on pelkkä liuotinpesu, joka poistuu palvelusta.
Ottakaa suoraan yhteyttä www.autofix1.com Topi kertoo tarkat hinnat.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”