Hyvää autonvahausta suorittavaa liikettä Lahden alueella?

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

Lasse
-

Hyvää autonvahausta suorittavaa liikettä Lahden alueella?

ViestiKirjoittaja Lasse » 12.5.2013 19:42

Onko kellään suosituksia autonvahaukseen erikoistuneista liikkeistä Lahden alueella? 2005 gt sport metallimusta golpero vaatisi vahaa niskaan. Autolla ajettu pelkkää motaria työmatkaajossa ja paras kiilto on hävinnyt. Ite kyllä vois tehdä mutta kun on autotalliprojekti pahasti kesken ja välimatkaakin auton luokse 75 km ni ei ihan kerkiä. Joten jos joku tietää hyvän paikan jonne tuon voi viedä vahaukseen niin ilmoittakaa paikkoja. Metallimusta kun on arkaväri missä näkyy sitten kaikki niin ei kyllä viitti kelle tahansa myllymestarille viedä.

diffas
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja diffas » 12.5.2013 19:49

Itse oon joskus käyttäny Grönlundin Vesalla. Sijaitsee sopenkorvessa mestarinkatu 16. Tullut hyvää jälkeä ja fiksaa pienet virheetki jos tarvii. Pitäs tässä taas ennen kesää varmaan viedä fiksattavaks.

mrannikko
-

ViestiKirjoittaja mrannikko » 13.5.2013 12:20

Kysäseppä nimimerkki Demon joka kirjoittelee täällä! Se kun kuulema rakastaa noita tummanpuhuvia värejä! Itse ainakin häntä suosittelen!

Mazokki
-

Pöh!

ViestiKirjoittaja Mazokki » 7.6.2013 21:11

Vahaus on menneen talven lumia. Ihan turhaa ellet ole autoa viemässä jonnekkin näyttelyyn.
Jos haluat pitkäaikaisen ja kestävän suojan niin suosittelen käyttämään pinnoittetta.
1.Kunnon pesu raudanpoistoaineella (esim. Wolf's Deironizer). 2. Huolellinen myllytys. 3. Pinnoite pintaan (esim. Wolf's Nano paint sealant Hard Body). Tuo sealant pysyy helposti 2 vuotta ja kestää myös konepesua. Pinnasta tulee paljon paksumpi kuin millään vahalla. Tuo ei sitten peitä mitään naarmuja kuten vaha, joten myllytys kannataa ehdottomasti tehdä.

Heikki J.
admin
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 7.6.2013 22:08

Mä otin Audiini just sellasen Ceramic Pro nanopinnoitteen. Lupaavat kolme vuotta takuuta ja ainakaan takuuaikana ei pitäis tarvita vahailla. Mun mielestä Lahden suunnallakin joku noita tekee.

OskuA
-

ViestiKirjoittaja OskuA » 8.6.2013 12:00

Joo ei kannata mihinkään liikkeeseen viedä, kauheat hinnat ja useimmiten kohtuu paskoja aineita. Katso www.pesukinnas.com, sieltä joku referenssejä omaava firabeli kaveri hakuseen. Saat paljon paremman lopputuloksen mitä perus autopesulassa.

Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”