Moro!
Pitäsii siirtyä viiden ooppelin jälkeen muihin merkkeihin ja vahvana ehdokkana olisi VW tai Audi. Lähinnä tuo Touareg kiinnostaa, TIguankin ehkä. Tässä on perheenlisäystä tulossa ja tarvitsisi siis vähän normaalia isompaa autoa. Kriteerejä on : Neliveto, mahdollisimman suuri vetokyky (voi joutua viemään hevoskoppia, isoa traileria yms.), diesel, mahdollisimman pieni kulutus tottakai, ja tavaratila iso. Eli katumaasturiin tai farkkuun rajoittuu vaihtoehdot. A4 /A6 audilta ja Tiguan / Touareg VW:ltä on seuloutunut jatkoon. Kärjessä kuitenkin tuo Touareg, katsellut noita R5 2.5 diiselikoneella, ja manuaalilla olevia vaihtoehtoja. Automaattikaan ei ole poissuljettu.
Saksan maalla näyttäisi olevan melko hyvä valikoima, toi malli taitaa muuttua joskus 2007? Tai saanut jonkun pienen faceliftin? On juuri ja juuri rajoilla onko valuuttaa aivan nuon nuorta ostaa, mutta jos siitä lähdettäisiin liikkeelle, niin onko mitä kaikkea mitä pitää ko. mallin kohdalla huomioida? Verot taitaa vaan olla melkomoiset saksasta tuotaessa... :/
Touareggia hankkimassa
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 342
- Liittynyt: 13.1.2007 20:10
-
- -
- Viestit: 671
- Liittynyt: 5.8.2003 20:57
Pieni kulutus ei oikein sovi kuvioon Touaregin kanssa R5 koneellakaan. Näillä taitaa omapaino alkaa siitä mihin tiguaneilla ym skodilla kokonaispaino loppuu.
R5 + rautajouset taitaa olla se huolettomin yhdistelmä, automaattia lienee ihan turha karttaa kun se sopii hyvin auton luonteeseen ja pitäisi olla aika järeä laatikko.
Saksasta ei liene järjeä tuoda, ainakin itse laskeskelin että nykyinen verotus rankaisee aika pahasti noin painavaa autoa ja suomiautoissa taitaa kaikissa olla tupla-akut ja webastot.
Tilapäisestä mielenhäiriöstä johtuen voisi olla myynnissä 2004 R5 Tdi, kun kiikarissa on V10 ilmajousilla ;-) YV:llä lisätietoa.
R5 + rautajouset taitaa olla se huolettomin yhdistelmä, automaattia lienee ihan turha karttaa kun se sopii hyvin auton luonteeseen ja pitäisi olla aika järeä laatikko.
Saksasta ei liene järjeä tuoda, ainakin itse laskeskelin että nykyinen verotus rankaisee aika pahasti noin painavaa autoa ja suomiautoissa taitaa kaikissa olla tupla-akut ja webastot.
Tilapäisestä mielenhäiriöstä johtuen voisi olla myynnissä 2004 R5 Tdi, kun kiikarissa on V10 ilmajousilla ;-) YV:llä lisätietoa.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa