Searchilla ja googlella asiasta jonkinverran tietoa saakin, mutta kyselläänpä vielä tietoa täältäkin.
Olisi tarkoitus tuottaa auto Saksasta tai Ruotsista Helsingin satamaan ja hoitaa itse loppuhommat. Autoksi olen suunnitellut golf iv 1,8t gti, vuosimalliltaan 99-01 . Rahallisesti tälläisen tuonti ei ilmeisestikkään kovin kannattavaa ole, mutta tarkoitus olisikin saada ruosteeton auto kohtuu kilometreillä.
Ja itse pähkäilyn aiheeseen... Mitä firmaa( tai onko tiedossa luotettavia yksityishenkilöitä) olette käyttäneet ja mitä firmaa suosittelette auton tuottamiseen. Auton tuomisen ja rahtaamisen hintoja olisi myöskin mukava kuulla?
Auto Saksanmaalta tai vaihtoehtoisesti Ruotsista?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
No tuo saksastatuonti riippuu autosta, mutta jos on kyse tusina GTI:stä niin tarjontaa on börje-landiassa varmasti enemmän kuin riittävästi.
Jos on niin kaistapää, että tuollaisen vielä tuo saksasta, niin tonni kannattaa ainakin varata kuluihin. Mutta jos ottaa sen matkan matkailun kannalta, niin ei se sitten niin kallista ole, ja näkee kaunista saksanmaatakin samalla (riippuu toki mistä päin sen tuo)
Jos on niin kaistapää, että tuollaisen vielä tuo saksasta, niin tonni kannattaa ainakin varata kuluihin. Mutta jos ottaa sen matkan matkailun kannalta, niin ei se sitten niin kallista ole, ja näkee kaunista saksanmaatakin samalla (riippuu toki mistä päin sen tuo)
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”