Kysessä vm. 2004 Bora 1.6 aj. n. 62000km. LongLife-huollot
Viimeksi huollettu 48000 km kohdalla (3/2008) joustavan huoltovälin pyynnön mukaisesti. Tehty osittain ns. 60 tkm huolto; normi määräaikaishuollon lisäksi vaihdettu mm. tulpat, ilmansuod ja bensan suodatin sekä jarrunesteet.
Mikä on additiivin vaihto?
Pläräsin manuskaa, en löytänyt joko nokkahihnan + rullan vaihto tulee ajankohtaiseksi seuraavassa huollossa. Todennäköisesti syksyllä seuraavan huoltoilmoituksen antaa. Noita ed. huollossa vaihdettuja juttuja ei silloin tarvii ilmeisesti uusia?
Seuraavaa huoltoa ajatellen:
Haldex-kytkimen öljynsuodattimen vaihto?
Nokkahihna+kiristysrulla? Kuinka usein (km:t) tarvii vaihtaa?
Mitäs muuta?
Onko kokemusta "Autoasi" ketjun huollosta, kandeeko siellä huollattaa. Nyt kun takuut on jo aikaa sitten menny umpeen, niin merkkiliikkeen huollot voinee jättää.
Borasta pari huoltokyssäriä
Valvoja: ffp jäsenet
Juu ei tarvi haldex-jutuista välittää koska kyseessä ei ole neliveto.
Näinhän se on aiemmin ollut mutta tuoreimmissa autoissa väli on kasvanut 90tkm->120tkm->180tkm.
Merkkihuoltoon voi soittaa tai piipahtaa paikan päällä ja kysellä mitä tarvii milloinkin huoltaa ja mitä maksaa. Eivät vielä siitä veloita mitään mutta saat hyvän vertailupohjan kun kyselet hintoja muualta.
Sebastian kirjoitti:Eikös se VAGinoilla ole Suomessa 90tkm.
Näinhän se on aiemmin ollut mutta tuoreimmissa autoissa väli on kasvanut 90tkm->120tkm->180tkm.
Merkkihuoltoon voi soittaa tai piipahtaa paikan päällä ja kysellä mitä tarvii milloinkin huoltaa ja mitä maksaa. Eivät vielä siitä veloita mitään mutta saat hyvän vertailupohjan kun kyselet hintoja muualta.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 13 vierailijaa